2011. november 4., péntek

Rival de loop arctisztító kendő

Sziasztok

Ma voltam Rossmannban és egy érdekes termékre lettem figyelmes baromi jó áron . 240 Ft volt , és ez nem más mint egy Rival de loop 2 az egyben arctisztító kendő , mely mindennapos használatra lett kifejlesztve a csomagolás szerint . Továbbá azt írja , hogy hasznos az elhajt hámsejtek ellen és  a pattanások elleni harcban is segítséget nyújthat .


 Itt láthatjátok a terméket , egész jó nem ?


Vaku nélkül


És így néz ki a kendő . engem egy kis törölközőre emlékeztet . Ma már ki is próbáltam . Nem kell hozzá semmiféle lemosót használni , hanem benedvesíteni és 1,5 percen keresztül dörzsölni vele az arcbőrt . Sima lett , puha és legalább olyan jól hatott mint egy arclemosó , de tényleg . Használatát tekintve praktikus , mert így spórólunk is , hiszen rá van írva , hogy 60 fokon mosható , öblítő és vegyszerek hozzáadása nélkül . Most nem tudom ez át lehet itatva valamivel ? Vagy anyagában hámlasztja le az elhalt hámsejteket és tünteti el a felesleges faggyút . Mindenesetre szerintem nekem hű kis társam lesz és jelentős része az arcápolásoomnak , főleg ilyen hihetetlenül olcsón.


Itt el tudjátok olvasni az összetevőket és leírásokat .

Hallotatok már erről vagy láttátok már ? Ha vannak tapasztalataitok írjátok meg . Vagy ha tudtok valami csodaszert zsíros pattanásos bőrre ami pénztárcakímélő , írjátok meg , kíváncsi vagyok .

Puszi : Hajni  


Nincsenek megjegyzések: