2011. november 22., kedd

Pretty little liars sminksorozat - spencer

Sziasztok

Meghoztam a második PLL sminket , méghozzá Spencerét , akit személy szerint nagyon csípek . Nem tudom miért éppen ő az egyik kedvencem a sorozatban , de ez van . A héten ez az utolsó ilyen poszt , de ha minden igaz jövő héten jön Hanna és Emily is . Igaz kicsit nehéz mindegyikőjükre sminket készíteni , mert azért inkább természetesen festenek a lányok és nincsenek agyonmaszkírozva , de figyelgettem a sminkjeiket a sorozatban , és mindig akadt egy kicsit láthatóbb is k amit az egyik részben viseltek .



Spencer sminkje tehát szerintem természetes , hétköznapi smink,ezt figyeltem meg rajta leggyakrabban , sőt, még ezt se. A szemhéjamon két barna szín található, alapnak a mozgó szemhéjamon egy világosabb barna , a mélyítővonalban pedig egy sötétebb . A szemem külső ívét pedig kihúztam fekete szemceruzával , szempillaspirált használtam és kész is . Az ajkakra az essence világosabbik ajakfilcét tettem , és átmentem rajta egy ajakbalzsammal , hogy ne szárítsa annyira . Pirosítóként egy kis lovely pamacsos pirosítót használtam , egy pinkest .





A haját szokta oldalra fonottan hordani Spencer , sajnos nekem annyira nem hosszú mint neki , így egy oldal mini fonásos copfot csináltam .

Mi a véleményetek ?

Puszi : Hajni

Nincsenek megjegyzések: