2011. november 3., csütörtök

Hármas ajakápoló szett természetes anyagokkal

Sziasztok

Nem ismertem ezeket a termékeket eddig , de ma felfedeztem őket a Tescoban és megtetszettek , innen üzenem a gyümölcs illatú csillogó szájfényeknek ( pink , sötét pink , narancsszín, tört fehér egy csomagban ) , hogy visszamegyek értük :D Alig tudtam választani , ott hezitáltam , végül őket hoztam el , de kell a másik is , a szájfénycsomag , 600 Ft 4 gyönyörűségért? KELL:D

 Ők is 600 Ft-ba kerültek , 3 féle van egy csomagban : mangó és nektarin , shea vaj és kókusz valamint gránátalma csipkebogyó ajakbalzsam . Kis tégelyes 7 ml - es kiszerelések vannak egybe csomagolva , nagyon arik .

 Itt vannak az összetevők , semmi e betűs , és külön fel is tüntették , hogy természetes anyagok felhasználásával készültek . 




Lesz róluk teszt , de előbb még nyilván próbálgatom őket . 


Kis dög , hogy néz :D 





Bónuszként megmutatom a macskánkat , Maci a neve :D

Nektek hogy tetszik az ajakbalzsam ?

Puszi : Hajni  


8 megjegyzés:

Dia írta...

dejooooo, érdekesnek tűnnek. volt még sok?

hajnoca3 írta...

Igen , még egy sem hiányzott :D amúgy nem a sminkcuccoknál volt hanem a dezodorok túloldalán egy külön állványon !

Thündérke írta...

cuki cica:$ és tökre bejön a szett *.*

Adrienn írta...

Nálunk még ki sem tették a polcokra, pedig már úgy megvenném! Természetesen a szájfénnyel együtt :)

Pufifánk írta...

énis vettem ilyen ajakápoló szettet, de eddig nem jött be.. túl ragacsos. De nem adom fel! :D

Pufifánk írta...

áááá,de a szájfényeket nem láttam! majd megnézem szombaton, ha megyünk. :D Viszont a csatos üveges kék testradír gyönyörűséges, majd lesd meg.

Nina írta...

Én is nehezen tudtam választani, hogy még is mit hozzak magammal egyszerűen éreztem, hogy nekem valamelyik csomag kell :) végül egy kókuszos shea vajas tusfürdő és test vajat választottam, mini kiszerelésűek, de tetszik jó lesz utazáshoz! Hétvégén szerintem megint megyünk tesco-ba és ha találok még tuti veszek valamilyen csomagot, szeretem az ilyen szetteket :)
Nagyon aranyos a cicád!!

hajnoca3 írta...

Thündérke : köszi :D

Adrienn : biztosan kiteszik hamarosan , nézd meg mert tök ari dolgok vannak :D

Adrienn : lehet később lesz szájfény is , még kitapasztalom én is ezeket , nekem nem ragad , érdekes , de a teteje kemény volt elsőre ami fura volt :D

Nina : ugye , hogy nehéz ilyenkor dönteni ? Köszi a cica nevében :D