2012. október 9., kedd

Halloween Hedgie

Nem sok smink volt mostanában, de a héten ez másképp lesz! Az első amit elkészítettem már érlelődött bennem a hideg és egyben az amerikaiak által kedvelt Halloween közeledtével. Nekem szimpatikus ez az ünnep, kicsit sajnálom is, hogy nálunk nem hagyomány mert jópofa. Sokan utálják az ilyesmit, meg,hogy erre ott a farsang-vélekednek-de az más, mert ott nem kimondottan ez a ,,sötét" világ a cél, igaz én sem egy sötét sminket csináltam jellemét tekintve, inkább az aranyos volt a célom.
Azzal nem mondok újat,hogy süni mániás vagyok, és hát idén ez addig fajult, hogy süni sminket készítettem. Ha lenne Halloween, én süninek öltöznék, mert a vámpír és hasonló rémségek túl elcsépeltek. Valami barnás ruhát öltenék magamra, amibe biztosítótűket és gombostűket tűzdelnék hátul, a frufrum felzselézném, barna harisnyát és magassarkú fekete csizmát húznék, a hajamban lenne egy almás csat.

Haha, ez édes, na ennek a fordítottját követtem el 




Nos ez lenne az én süni sminkem a képzeletben leírt szerkó mellé! Ti minek öltöznétek?

Köszi,hogy velem tartottatok, sok puszi: Hajni