2012. október 28., vasárnap

Heti lapzárta 2012.10.28.

Az óraátállításnak köszönhetően ma sokat aludtam. Korábban szerettem volna írni, de sok dolgom volt, no meg ugye a kétszeri szieszta is elvitte az időmet, szóval késve, de itt a heti lapzárta. Volt itt minden, tanfolyam, sörözőzés a barátokkal, sok sok városban eltöltött óra, vásárlás ( kajákat a családnak), nézelődés stb. Ma pedig végre megérkezett a család új tagja, Avarka. Ő egy keleti süni, nem afrikai törpe mint Rozi. Egy menhelyről hoztuk el, egy felhívás keretein belül jelentkeztem érte, hogy nálunk áttelelhessen, mert nem érte el a kívánt súlyt, így elpusztult volna. Nagyon szelíd, imádnivaló kis állat. Lehet simogatni, babusgatni. Ami fura, hogy serdülőkorú süni létére baromi nagy a Rozikámhoz képest, és óóóóóóóóriási karmai  vannak, amikkel úgy megy a járólapon mint aki csetlik botlik a jégen korcsolyával a lábán! Írtó édes. Lehet videó is lesz róla és Rozmókomról ha szeretnétek!?:)

 Tanfolyam szünetében outfit fotó 
 Édiiiii autó
 Ősz 
 Tally

 ÁLOMkabát
 RaWr-It means-I love You , on dinosaur
 Jó a gép Barbie
 Ilyen lennék szemügésen
 Lepi
 Reggel, kómás sminknélküli fej, indulás Avarkáért
 Édesem vezet
 Drága manóim

Első napja van itt, de már rosszcsontkodik

Nektek hogy telt a hetetek? Köszi, hogy velem tartottatok, sok puszi: Hajni


5 megjegyzés:

PAncsi írta...

De jó, hogy Te vagy a süni gondozója :-)
Én kíváncsi lennék Rá!

Csipkelány írta...

jó kis fotók! cuki a süni :)

samelike írta...

Sünik :))
Legyen róluk bejegyzés ám, kíváncsi vagyok én is a további rosszalkodásukra.

mrs__kovacs írta...

Annyira édes a sünid.. :]

LittleMucli írta...

Édi süni :)