2012. november 2., péntek

Garnier Skin Natural Pure Aktiv arcápoló-Teszt

Ezt a terméket már több mint egy hónapja használom. Ez az első olyan krémem, aminél a leghosszabb időt kibírtam a tesztelési folyamatra, szóval most ez nagy mérföldkő és büszke is vagyok magamra, mert imádok hamar írni mindenről, főleg ha izgatott vagyok:)


Amikor elhatároztam, hogy most már váltanom kell, mert ez az állapot ami a fejemen uralkodik bőrügyileg, nem elviselhető, sokat tipródtam a polcok előtt, valamint a netet bújva. Végül spontán őt vettem le a polcról,mert neki tetszett leginkább a leírása. Azt a tanácsot kapjuk, hogy reggel és este a megtisztított bőrünkre vigyük fel a zselés állagú krémet. Összehúzza és tisztítja a pórusokat, tiszta, matt eredményre számíthatunk, valamit felveszi a harcot a pattanásokkal.

A doboz hátulján láthatóak az összevetők,ami nem meglepő nyilván, a tégelyen azonban nincsenek feltüntetve

Összesen 50 ml krémet kapunk a körülbelül 1300 Ft-os árért. Én a Tescoban vettem, nem tudom máshol mennyi,és nem is emlékszem pontosan, tehát még egyszer kihangsúlyoznám, ez körülbelüli ár!
A felhasználhatósági ideje egy év. Mondhatni átlagos. Ha kétszer használjuk egy nap, biztosan elfogy. Én amikor eszembe jut, reggel is alkalmazom, de inkább az esti arcápolásom mindennapi szereplője lett.
24 órás hidratálást ígér, amit nem tudok megcáfolni, igaz napközben általában BB krém is csücsül az arcomon.
 A feje pumpás, ami nekem nagyon tetszik, mert nem kell kézzel belenyúlkálnom a krémbe, továbbá könnyen kimérem a kb borsónyi adagot, ami elkenve bőven elég egy alkalomra, szóval kimondottan tartósnak érzem. Nem az a durván zsíros krém, de hát az nekem nem is való,mert zsírosodásra hajlamos a bőröm, direkt ezért kerestem mattító terméket.
A csomagolásában külön tetszik,hogy bár kis aranyos a tégelye, mégis sok krémet rejt magában, stramm kis henger ez, a kupakja jól rápattan, nem törik könnyen.

Az állaga ilyen. Nem tudom jobban szemléltetni. Zselés krém. Se nem zselé,se nem krém, nekem kellemes összetétel, jó viselni, felfrissít és hamar beszívja a bőröm, nem les tiszta ragacs a párnám tőle este elalvás előtt!

Amióta használom:

A nagyobb pattanásaim teljesen eltűntek. A bőröm valóban matt felvitel után, érzem a hatásosságát. 10/10 pontot adok neki, és újravásárolnám, ha nem hajtana a kísérletezővágy. De egyelőre még jó darabig hű társam lesz, hiszem bőven van még benne anyag. A pórusaim nekem nem szoktak eltömődni, így azok tisztán tartásáról nem tudok reálisan nyilatkozni, de sajna nem húzza össze őket kellőképpen, ami nekem picit hiányzik,de hozzátenném,hogy nekem eddig soha, egyetlen krém sem húzta össze annyira  a pórusaimat,hogy ne láttam volna ha belenéztem nagyon közelről a tükörbe.

Ismeritek ezt a termékcsaládot? Elégedettek vagytok a jelenlegi arckrémetekkel?

Köszi,hogy velem tartottatok, sok puszi: Hajni


6 megjegyzés:

Unknown írta...

Hasznos post volt, örülök, hogy írtál róla, mert pont pár napja nézegettem ezt én is. :)

Kia írta...

Húú ez most nekem is jól jött, már egy ideje mattító hatású krém után kutatok, köszi :)
http://www.redlipstickandstyle.blogspot.hu/

LittleMucli írta...

Nem szeretem a Garnier krémjeit. Örülök,hogy van akinek bevált. Az állaga nem lenne jó,így nem fogom kipróbálni. Ebből a szempontból nekem is hasznos volt a cikk.

Thündérke írta...

Köszi a bejegyzést! :)

hajnoca3 írta...

Örülök ha segíthettem valakinek is ebben, remélem nektek is beválik. Természetesen az olcsóbb árkategóriájú termékek szintjén értettem ezt a 10-es pontszámot, nyilván nem lehet pl egy Vichy vagy Normaderm termékkel egy szinten emlegetni.

Unknown írta...

Hasznos bejegyzés és klassz stílus!:)
Köszi!