2012. november 27., kedd

Kate Moss újabb dobása

Sziasztok nyuszik!

Akkora szerencse ért, hogy el sem hiszitek! A coty ugyanis sorsolt ismét termékeket, és a másik két bloggerina mellett engem ért s szerencse és megtiszteltetés, hogy kipróbálhatom általuk a legújabb Rimmel-es Kate Moss kollekció pár darabját. Egészen pontosan egy csoda metál színű lila körömlakkot, egy imádnivaló matt hús szín rúzst, és egy szuper szempillaspirált. A spirált már kipróbáltam, a teszthez fotóztam, hamarosan jövök vele! Mutatok nektek pár sajtóanyagot is, amit a cotytól kaptam.

KATE MOSS WINTER COLLECTION

 Őt kaptam, élőben annyira metálos, alig várom,hogy kipróbálhassam :)
 Imádom, hamarosan megmutatom miért!( A tescoban most akciós, 1300 Ft!!!!!)

A középsőt kaptam, nagyon szép árnyalat

Mésolok egy kis részletet Évi leveléből is :,, Az első termék, amit figyelmedbe ajánlok, a Rimmel Lasting Finish matt hatású ajakrúzs. Különlegessége, hogy Ruby powder-t tartalmaz, így lesz a viselet egyszerre gyönyörű és kényelmes. Ez a formula magába foglalja a két legfontosabb előnyt: a maximális színélményt és a szuperkényelmes viseletet. A formula alapját képező bőrápoló krém hármas összetevője segíti a könnyed felvitelt és megejtő simaságot ad. Ehhez még hozzájárul a Lasting Finish rúzsok már ismert tartóssága, egyszerűen tökéletes! Téli, bársonyos puhaság, szinte beburkolja, védi ajkaid. Négy árnyalat közül választhatsz, melyik illik legjobban a Te színeidhez. A csodaszép vörös csomagolás, rajta Kate kézjegyével, teszi fel az i-re a pontot, muszáj kipróbálni!"

Nos ezzel mindenképpen egyetértek! Nagyon várom,hogy megmutathassam nektek, ha minden igaz legalább két termék tesztjén már a héten közzéteszem!



Hogy tetszik nektek így első blikkre a kollekció?

Köszi,hogy velem tartottatok, sok puszi: Hajnitok





2 megjegyzés:

Eni írta...

Fu nagyon szép ez a lakk, a rúzsok közül meg pont az tetszik amit kaptál! :)

LittleMucli írta...

Nekem a tavaszi Kate rúzsokból van meg a 01-piros,imádom. de már látom,hogy ezekből is jönni fog velem egy,ha eljutok a drogériáig :)