2012. november 29., csütörtök

Miss Sporty- Már a Facebook-on is!

Biztos vagyok benne, hogy aki némileg érdeklődik a sminkek és szépségápolási kozmetikumok iránt, az találkozott már ezzel a márkával, másnem a drogériák polcain. Nekem is van pár termékem tőlük, a kedvencem egy fekete körömlakk, de nemrég egy lila is hazatért velem, mert régóta kerestem azt a bizonyos "light" lila árnyalatot, és lám, ennél a márkánál leltem meg. Az a hírem van számotokra, hogy a márka már Facebook-on is elérhető lett! Írjátok be a keresőbe, hogy Miss Sporty Magyarország, vagy kattintsatok ide: Miss Sporty Facebook


A kinézet, aranyos, nem? :)

Részletekért kattintsatok tovább!
Tovább


A lényeg, hogy a megjelenő újdonságok mellett, sminktippeket, és bőrápolási tanácsokat is kaphattok az oldal szerkesztőitől, valamint biztos vagyok benne, hogy előbb vagy utóbb kedveskednek nekünk nyereményjátékkal is!Ami pedig külön izgalmas, még kreatív sminkversenyek is létrejöhetnek. Jól hangzik, nemde? Nos akkor szépségeim, lájkra fel!



Köszi, hogy elolvastatok, sok puszi: Hajnitok


Nincsenek megjegyzések: