2012. november 12., hétfő

Heti Lapzárta 2012.11.11.

Sziasztok lánykák és más olvasók!:)

Tegnap a meglepetés videó miatt elmaradt a szokásos heti lapzárta, ezért még a tegnapi nap dátumával fémjelezve készítem el nektek ezt a bejegyzést!Mesélek nektek tehát, meg mutatok pár képet is!
Egész héten dolgoztam, minden nap, amiből már csurran csöppen is jövedelem, ezért boldog is voltam nagyon!Vettem egy hősugárzót, hogy télen a Rozinak kellőképpen be tudjam fűteni a ketrecét, hiszen afrikai sün lévén igényli a hőt. Szombaton sikerült egy 16 ezer ft-os bakancsot 300 ft-ért bezsákmányolnom a turiban! Megnéztem neten, ott ennyiért árulták! Majd mutatok róla képet, továbbá találtam 50 ft-ért egy szuper szürkés fekete, selymes anyagú inget, ami oldalt karcsúsított, tökéletes az irodába!
Sokat teáztam és kávéztam, valahogy mikor itt az őszi-téli időszak, akkor mindig szívesebben iszom ilyen forró italokat mint üdítőket, főleg a meleg paplan alá bújva egy hideg estén.

 Olcsóság , ugyanis a Kussuth utcai Rossmant felújították, ennek alkalmából volt egy kis rendezvény, aminek a kereteiben belül az első 1000 vásárló Rossman csomagot kapott.
 Már minden üzletben ott díszelegnek a karácsonyi stuffok, sok szépséges csillámos cucc, és beköszöntött a szaloncukor dilemma ideje. Nekiálltunk tesztelni a családdal, milyet is vegyünk a nagy napokra, eddig toronymagasa vezet a marcipános, legalábbis nálam:)
 Reggeli kóma
 Reggeli kóma 2.0
 VS 2011. 
 Szombat este, törzshely. Egyik barátunk kapott ,,láthatatlan" tintájú tollat, elszórakoztunk vele 
Igazi, angliai cukorka, ami az édes és giccses édességes képeken is látható, finom volt, hasonló a PEZ-hez


Köszi,hogy olvastatok! Nektek hogy telt az elmúlt hét? Sok puszi: Hajnitok


1 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

Hú, az a cukorka mekkora jó :]
A Rossmannos dolgot nem is tudtam :O