2012. november 22., csütörtök

Jelentkezem

Régen írtam, tudom, szánom bánom bűnömet, de most időzítettem be több posztot is, hogy ha esetleg ismét elhavazok a sok munkától, akkor is pörögjön a blog és ne maradjon csupasz szegényem. Sajnos a legutóbbi heti lapzárta is elmaradt, lassan meg itt az új, szóval gyorsan még pótolom a képes kis beszámolómat, hogy mi is történt a múlt héten velem és sok mással.

 A legújabb olvasmány és tea immáron karácsonyi bögrében 
 Reggeli Rozi futam. Ilyenkor olyan mint egy kis zakkant, beindul és rohan az ágyon körbe körbe. F1-es pilótákat megszégyenítő manővereket hajt végre a kis szaros :D
 Levélfal munkába menet
 A futam utáni kipurcant dögi
 Metaxa, csak mértékkel, nekem nagyon erős
 Csocsóversenyek, kapusként vagyok jó , amit elöl művelek, na az botrányos
 Néha ha unatkozom.....
 Előkerül a telefonom és fotózok
Izzik a galagonya ruhája

Innen is puszilom a pókmenyországban azt a kis matt fekete állatot, akinek köszönhetően már 3 hete egy 50 Ft-os nagyságú csoda díszeleg a jobb mellem felett. 3 hét múlva kell visszamennem a bőrgyógyászatra, ugyanis feltehetőleg fertőzött volt a jószág és ezért lett ilyen a seb. Kaptam rá ecsetelő folyadékot és kenőcsöt, de megfogadtam, ha nyoma marad, tetováltatok. Szóval vigyázzatok ezekkel a nyolclábú pokolfajzatokkal, mert ránk vadásznak! Grrrrr gyűlölöm őket:(

Köszönöm, hogy velem tartottatok, ha van ilyen bejegyzésetek, vagy statigrammotok, akkor kérem a linket és lesem is, nagyon szeretem mások képeit is nézni!Sok puszi: Hajni


3 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

Uccsó kép... :S
Rozika még mindig cukker :]

hajnoca3 írta...

Hát igen, hülye pók :/ Átkozom azóta is .... Rozi nevében puszi :)

Thündérke írta...

úú durva a pókcsípés :S