2012. november 24., szombat

Karácsonyi kívánságlista a kisangyalok felé


Közeleg a karácsony, egyszerűen idén már novemberben nekiálltam készülni a szívem mélyén, már karácsonyi rénszarvasos és hópelyhes bögréből kortyolom a teát, és nagyon nagyon várom, hogy leessen az idei téli második hó. Minden áruházban ott  a karácsonyfa, a sok csokimikulás, na meg egyéb finomságok, díszek, és hát nekiláttam a barkácsolásnak is. Fejben már mindenkinek megvan az ajándék, van amihez már meg is vettem az alap dolgokat, szóval jól állok! Ma nézelődni voltunk anyummal, és hősök voltunk mert ugyan így az ünnepek előtt nem vettünk semmit, de mégis csodaszép dolgokat láttunk.  A tallyból állítottam össze az én kis whislistem, igaz van egy kakukktojás a jobb alsó sarokban, a pulóver, ő H&M, ugyanis nemsokára nyílik nálunk id végre egy óóóóóóriiiááásiiii üzletük. A pestieknek ez biztosan nem nagy cucc, de higyjétek el, itt vidéken nem bővelkedünk az ilyen ismertebb áruházakból, pedig megyeszékhely Veszprém városa. 





Szóval sajnos a kutyis sapkát ma már nem láttam, ezt még előtte szúrtam ki, írtó édes, volt még macis és egyéb állatos is. A ruha valami nagyon szép, a fekete fogott meg igazán de nem akartam tiszta darkness képet, a kövek rajta valami istenien csillognak. A felső nem kérdés, a cipőkért pedig egyenesen ölnék. A karácsonymintás pulóver pedig régóta nagy álmom. Volt még ami nagyon megfogott, de nem találtam sem a hivatalos oldalon, sem pedig egyéb képtárolókon, szóval sajna azok lemaradtak.

Nektek mik a nagy kívánságaitok az idei télen?

Köszi, hogy velem tartottatok, sok puszim: Hajni


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia.Mikor nyilik a HM pontosan?

hajnoca3 írta...

December 1, 11 óra ! :)

LittleMucli írta...

Képzeld nekünk is most lesz H&M-ünk (Sopron) megyek is,össze írom a kívánságlistámat.Hátha csurran cseppen onnan valami a fa alá :)
Amúgy sportolni való cuccaim nincsenek,illetve megérettek a cserére,első sorban azt szeretnék,illetve a Prada Candy illatát.