2012. november 9., péntek

VS Show 2012. - Ami mellett NEM mehetek el szó nélkül

Szerelmes lettem. Igen, a képekbe, mert valami eszméletlenül szépek. Annyira gyönyörűek ezek a fehérneműk és maga a hangulat is magával ragadó ami róluk árad. Elgondolkodtató, hiszen ha ez ilyen csoda, akkor milyen lehet ott élőben? Amikor dübörög a zene, a pulzusok az egekbe szöknek, fellibben a függöny és az első modell útnak indul a végtelenségnek tűnően hosszú, hosszú Runway-en. Mit érezhet? Izgalmat biztosan, bizsergést, azt az érzést, hogy szép vagyok, hogy egy csillag vagyok ma este, dögös vagyok... mindenki engem néz.
Így elképzelve azért nem lehet rossz. Nem mondom, hogy nem irigylésre méltó, de sokszor agyaltam már ezen, hogy milyen áron? Egy adag genetika, egy adag diéta, egy adag sport, só...dió..s minden mi jón és BUMM így lettek a Victoria's Secret modellek, na már csak úgy Pindúr Pandúrosan. Nekem nem menne,nem. Nem tudnék lemondani a csokoládé mennyeien krémes és símogató ízéről egy nehéz nap zárásaként. Vagy a capuchinom selymes forróságáról... esetleg anya Vadasáról,áhhhhh kizááárt dolog, hogy én ezeket nélkülözzem. Örömet ad, akárki akármit mond, ö-rö-möt okoz az evés. Na de félretéve a rizsát, imádom a képeket, be is teszek párat, gyönyörködjünk, csodáljunk, álmodozzunk... azért egy árlistát megnéznék a cuccosokról :)

A kedvenceimet válogattam ki a fotósorozatból:


Puszi nekünk, egyszerű halandóknak :)


Imádom a sminkjét

KEDVENC így csupa nagybetűvel!


Édesek :)

A képek innen származnak: http://totallycoolpix.com/2012/11/the-2012-victorias-secret-fashion-show/

És a következők pedig innen: www.weheartit.com

 Imádnivaló köntös, elfogadnám :)
 MIRANDA kisasszony zöldben



Jó, hát kész vagyok a pipacstól, ölnék érte

Rihanna is jelen volt :)

A cukorkás kompozíciók nekem annyira nem,de a virágos darabok nagyon a szívembe találtak :)

Nektek hogy tetszettek a képek? Melyik a kedvencetek?

Nálam a pipacsos visz mindent!

Köszi,hogy velem tartottatok, puszi és ölelés: Hajni


7 megjegyzés:

Marcsi Kincsesládikája írta...

Elképesztően jó képek :) Én is az előbb nézegettem pont párat.

Névtelen írta...

az a "Lina" kisasszony Miranda Kerr.

Névtelen írta...

A modellek nem egy burokban élnek, ahol se csoki se vadas se péksütemény nincsen, mindenki a maga életének a kovácsa, el lehet dönteni, kinek mennyit bír az alakja, nekem soha senki nem mondta, hogy nem ehetek, de tudtam, ha 80 kilós kis husikára hízlalom magam akkor nem lesz munkám. De én is ugyan úgy ettem és eszek csokit és minden mást, a "diéta" egy életforma amit egy életen át tartasz, és odafigyelsz, így mértékkel mindent lehet. Egyébként ezek a termékek nem kerülnek kereskedelmi forgalomba (vagy csak 1-1) amerikai mércével ez a márka nem számít drágának egyátalán, nálunk már annál inkább, a mi "kulturánkban" nem ad senki egy egy fehérnemű szettért 20-25 ezer forintot, náluk viszont ez más. Szerintem a minőséghez képest egyébként nagyon drága, egy melegítő pl. 40 ezer ft volt kb, egy pólót vettem még kint ami ilyen "átlátszó" olyan vékony fehér tök egyszerű előre meg rá van írva h VS Los Angeles és ez 37 dollár volt. Az illatszereik pedig mind egyforma illatúak. Ezektől eltekintve minden bolt egy csoda, kb ahányat láttam mindegyikbe bementem, nagyon adnak a design-ra az már egyszer biztos, de az üzletekbe kerülő áruk nem a hihetetlen jó minőségről híresek kint, de szó ami szó, az amerikaiak imádják, már csak azért is mert a "sajátjuk":)

Kriszti írta...

Szerintem a VS darabok már ikonikussá váltak nálunk, mégha nem is annyira minőségi darabok ki ne akarna magának bár egyet?


Én a tavalyi show után lettem fan, a tavaly bemutatott darabok valahogy jobban bejöttek, mint az ideiek (már amiket eddig láttam a képek alapján), de már nagyon várom azt a december 4-ét, tuti a képernyő elé fogok cuppanni!

L. Anna D. írta...

Az tényleg Miranda, amúgy a pipacs nekem is tetszik, de a cukros cuccok nekem már túl giccsesek... :-S

hajnoca3 írta...

Tényleg elírtam figyelmetlenségől Miranda nevét, elnézést, és köszönöm a figyelemfelhívást kijavítom:)

Fleur írta...

Szerintem illene Palvin Barbarát kiemelni, nagyon nagy dolog, hogy fellépett és ilyen csodásan halad a karrierje. (ő a karácsonyi szépség)