2012. november 15., csütörtök

D.I.Y tollas fülbevaló

Egyszerűen elkészíthető, jól néz ki, mutatós és divatos. Ez nem más, mint a mostani egyik kedvenc kiegészítőm: a tollas fülbevaló!


A kép kattintásra növekszik!

Könnyen elkészíthető ékszerről van szó, annyi az egész, hogy a tollat hozzáragasztjuk a fülbevalóalaphoz, ami lehet a bedugós fajta is és a kampós is. Nekem volt egy bedugós láncos, aminek a tetejéhez még egy apró fehér masnit is kreáltam, ezzel akartam csajosabb, romantikusabb hatást elérni. Tehetünk még rá gyöngyöket, vagy nagy gyöngyöt, rátehetjük a tollakat karika alapra, illetve lógókat is kreálhatunk hozzá. Mindennek csak a képzelet szabhat határt!




Én magamnak ilyeneket készítettem, de csináltam már másoknak is:)

hogy tetszik nektek?

Köszi, hogy elolvastatok, sok puszi: Hajni


1 megjegyzés:

LittleMucli írta...

Ügyi vagy! Love DIY!