2012. november 4., vasárnap

Heti lapzárta 2012.10.04.

Rengeteg dolog történt az elmúlt héten, ez a pár kép, ami nem is pár is kevés, hogy mindent megmutassak nektek. Először is, csomó bejegyzést terveztem, már csak fényképezni kellett volna hozzá, fejben és térben is összehoztam hozzájuk mindent. Igenám, de a föld elnyelte az elemtöltőmet. Okos, ügyes elemtöltő, ha ezt olvasod kérlek bújj elő,hogy fotózhassak a drágáimnak a blogra, kösziiii!:)
Na szóval a hülyeséget félretéve, lett melóóóóóm!!!!!! Persze hűen az eddigi tendenciához, ismét csak egy időszakos, de ki a kicsit nem becsüli, bla bla bla. Holnap kezdek, remélem jó lesz:)
Aztán volt itt Halloween, ami nálunk nem az, így mi nem is tartottuk, helyette szülinapi buliba mentünk,de azért egy kis tököt vettem a piacon, és kifaragtam. A gyertya, amit első nap tettem bele, este hattól éjjel 2-ig biztos égett, mert akkor értem haza és láttam. Aztán sokat süniztem, jöttek rokonok is, valamint ettünk-ittunk finomakat és a pihenésre is jutott idő. Ma pedig piacozni voltunk, igazi lengyelpiac, ohóóó aki ismeri tudja miről beszélek! Van ám feelingje, alkudozol és viheted fillérekért a jó cuccokat! Sikerült is szereznem egy Monchichi-t,amit igazából a szerelmemtől kaptam, egy plüss süncit, egy kis madaras kristálykitűzőt, egy igazi szuper rénszarvasos bögrét ami ííííírtó nagy vágyam kiskorom óta, valamint nyalókáztunk, amiben gigászi nagy rágó volt. Így is volt sok minden ami tetszett,de maradt, pl a Rozikámnak egy igazi nagy ketrec, de azt majd a Jézuska hoz neki, de ez titok:) Avarka is megvan, sokat alszik, eszik, és szelídebb mint eddig, imádnivaló ő is. És akkor illusztrálom képekkel a sok sok betűsoromat:


 Arca a Tökfilkónknak
 Az oldalán csillagok, hogy ő is trendi legyen
 A bögréééém, 150 Ft volt , imádatos!
 A ,,kis" Pou-m! Ismeritek ezt az android játékot? Olyan mint anno a tamagotchi volt, nagyon édes:)

 Esett a hó is

 Avarka pózol

Szeretjük egymást <3

 Béjb alszik<3

Monchi, Monchi, Monchichi, mindig csak a Monchichi

Hát remélem tetszett nektek ez a kis összefoglaló, remélem azt is,hogy az elemtöltőm előkerül, ha nem,akkor lenyúlom a szerelmemét már tényleg!!!!! Ha van ilyen bejegyzésetek, linket!!! Imádom őket, ja és írjatok ami csak eszetekbe jut a képekről vagy hozzáfűznétek valamit, ilyesmik!

Köszi,hogy itt voltatok, millió puszim: Hajni


2 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

sünsünsünsünsünsünsün akarok sünit :(
A tök tök jó lett, a Monchichi meg rohadtjó meg a bögre is. A lendzsótól meg mindig visszatart a koránkelés, apummal kimehetnék bármikor, ő mindig ott van ( a zacskós bácsi :D )de tudod mikor kelek fel emiatt 4kor :D

hkorinna írta...

Júúj, Monchichim nekem is volt, talán még valahol el is van rakva! :D Az a bögre pedig irtó cuki! :) Arra a madaras kitűzőre olyan kíváncsi lennék! :))