2012. december 4., kedd

Heti lapzárta 2012.12.04.

Tudom, tudom, ez már nem a heti , hanem inkább kétheti, sőt még annál is több. De hoztam képeket az elmúlt időszakról. Elkezdtem a szoba és a ház ünnepi díszítését, az ajándékok vadászását, valamint melóztam is egész héten. Ma végre van egy kis szabadidőm, de mellette elfoglaltság is akad a városban, ezért írom ilyen korán ezt a kis szösszenetet! Jöjjenek a képek!

 Egy könyv outletben akadtam rá Gok könyvére, potom áron, nagyon nagyon jóóóóó
 Megnéztem a legújabb Alkonyatrészt, elég hamar feldobták tube-ra, nagyon tetszett
 A köd egy hűvös reggelen a hegyek aljában
 Irány a H&M megnyitó
 Hát laknak errefelé akik eléggé komolyan veszik a díszítést :D
 First candle

 Ágyikóm
 Itt is havazott



 És bemutatom nektek Cézárt. Úgy néz ki vele bővül a család! A legszebb karácsonyi csoda nekem ez, mert derült égből villámcsapásként kaptam a hírt, hogy szeretné Nóri nekem ajándékozni!
Mornin'

Köszi hogy velem tartottatok, sok puszim: Hajnitok


5 megjegyzés:

LittleMucli írta...

Vettél valamit a H&m-be? én hiába rohantam,sajna nem jött haza semmi velem. :(

djkaty írta...

Cézár nagyon csini süni! :-)

mrs__kovacs írta...

Te, Cézár és Rozi fognak?... És ha lesznek babasünik mehetek és játszhatok velük? :DD
(bocs.. beléjükbuzultam:D)

Nóra írta...

ó,nekem is ez a Gok Wan könyv van egy turiból :))

hajnoca3 írta...

Gok Wan könyve zseniális, megéri leselkedni akkor uténa a Second Hand üzletekben , igaz Nóra?:)

Cézár tényleg nagyon szép, de egyelőre nem költözhet hozzám :( De ami késik nem múlik! Nagyon nett kislegény! Sajnos azonban nem lehetnének úgy is egy pár Rozival, ha értitek mire célzok:)

H&M-ben csak egy sapit a gyerekosztályról (:D) és egy fülbevalót vettem, de az a tömeg ami ott volt, kb mintha ingyen lett volna minden, pedig azért elég súlyos árak vannak sajnos.