2012. december 10., hétfő

Nagy kérés, kérdés, segítsetek infóval :)

Sziasztoook drágaságok!

A hétvége elején szembesültem vele,hogy elfogyott a tárhelyem a bloghoz -.- Miért is ne most, mikor az előre írt bejegyzéseim elfogyóban vannak, és a legtöbbhöz már csak a kép kellene, és több tesztet is megírtam, de kép nélkül, úgy meg semmit nem ér véleményem szerint.
Az lenne a kérdésem, nem tudtok-e valami módszert, ami nem a picasa-ból a képtörlés, mert mégsem szeretném, hogy a közel 2 évi munkám kárba vesszen, ha már egyszer dolgoztam azokon a régi bejegyzéseken!
Nem lehetséges valamilyen olyan ingyenes oldal, feltöltő oldal vagy egyéb tárhely, ahonnan be tudom szúrni a képeket és látszanak is?


A régi képek közül azért tettem be nektek egy édes kis madárkásat :)

A tárhelyvásárlással 1x már akadtak kis gondok, ezért az csak a végső megoldás lenne számomra:/

Bármilyen nemű segítséget írtóra köszönök és nagyon hálás vagyok érte!

Köszönöm és kérlek ha tudtok minél több variációt osszatok meg velem, szerintem ez  másoknak is hasznos lehet még!

Soksok puszim: Hajnitok





6 megjegyzés:

GhostGirl írta...

kepfeltoltes.hu esetleg?

mrs__kovacs írta...

én is onnan csinálom :]

Névtelen írta...

photobucket.com

PAncsi írta...

Én is a képfeltöltés-t használtam egy darabig, de valahol olvastam, hogy onnan egy idő után törlődnek a képek ...
Így most eléggé skizofrén megoldást választottam: létrehoztam még egy fiókot, megtettem magam a társírómnak és ki-be lépkedek, ha új bejegyzést akarok írni. Néha kicsit kényelmetlen, de egyelőre ez tűnt a legtutibb megoldásnak

Rami írta...

photokucket

hajnoca3 írta...

Kösz a segítséget csajok, kipróbálom először a photobucketet. aztán ha ott gikszer lenne a képfeltöltést, és ha ott is akkor a saját társíróm leszek! Puszi nektek :)