2012. december 25., kedd

Karácsony napló 1.- December 24.


Sziasztok szépséges olvasóim!

Azt fundáltam ki,hogy bemutatom nektek a karácsonyi mizériánkat, ami a 3 napban zajlik nálunk. A mai részben majd az előkészületek és főként a szenteste fog szerepelni.:)
Mi már 23-án felállítjuk a fát, mert a Kristkinglik jönnek másnak délelőtt, és addigra nem készülne el, az áldás pedig fényes fa előtt az igazi! Feldíszítettük anyával a fát, ami a saját kertünkből való és előre gondolkodva évekre előre elláttuk magunkat friss fenyőkkel. Ezután a lakás többi része következett, sok kis apróság, valamint sütisütés. A 23. este azzal zárult, hogy a kedves aranyos Garnier hajfesték nem fogta be a hajam, a töveket pedig nem szívta le ahogy ígérte,így kb úgy néztem ki mint egy 2 hónapos lenőtt hajú bolondgomba :) Tehát 24. reggel irány a Tesco. Még szerencse amúgy, hogy nyitva van ilyenkor már hiper és szupermarket, mert ha olyan fejjel kellett volna a családi ünnepet és a rokonlátogatásokat végigvinni én sapkában ültem volna inkább a radiátor mellett, az is fix! De hálistennek egy szuper szőkítős Palette festék megmentett, amúgy most szőkésebb lettem mint amúgy, de nem rossz csak még szokatlan.

Az első napot lazában nyomattam, mert anyumékkal töltöttem a szentestét. Ma, mikor a nagy családi ebéd volt, már csinosabb szettet viseltem. Nos, megettük a finom hagyományos szentestei menüt, a Grillcsirkét finom tepsis burgonyával, wok-ban készült párolt zöldségekkel, előtte pedig halászlevet is ettünk, amit apukámmal imádunk. Aztán pihenés következett, a sok finomság emésztése, tévézés, beszélgetés, nosztalgiázás. Szóval tényleg nyugodtan telt el az este. Most pedig mutatom a képeket amiket hoztam nektek:


 Csillagszóró






Az ajándékozás már korábban megvolt, még a délután folyamán. A szüleim nagyon örültek mindennek amit kaptak tőlem, és én is mindennek örültem amik kaptam! Csodás ajihalmom lett, karórával, angyalkás gyertyával, BB krémmel, körömlakkal, szépségápolási csomaggal, Swarowski fülbevalóval ami vakít mint a gyémánt, vattacukros parfümmel, szemhéjpúderrel, ébresztőórával. Délután a kedvesem szüleit is megajándékoztuk és ők is minket, nagyon jó volt, az ő fájuk is csodaszép!

Nektek hogy telt ez az este?

Továbbra is békés és áldott karácsonyt kívánok nektek! Sok puszim: Hajnitok




Nincsenek megjegyzések: