2012. december 6., csütörtök

Télikabát bevetésen!

Hát, így 3 év után előkerült egy szövetkabátom a  nagyszekrényből, amit nem szerettem, de most bekattantam és elkezdtem hordani. Keresgéltem a tökéletes télikabátot, de olyan drágának találtam a kínálatot, erre eszembejutott ez a kabi. Nem bántam meg, mert meleg, nagy a csuklyája és tetszik, hogy a derekán meg lehet kötni!

 A táskát is imádom, még a laptopom is belefér, Mango-s egyébként
 A sál és a csizmi is turis, nagyon meleg és puha mindkettő, igazi téli napokra valóak


A sapit a H&M megnyitón vettem, egy fülbevaló kíséretében mert volt egy 1500 Ft-os kuponom és le akartam vásárolni!

Tehát végül nem a már posztolt kívánságlistás kabát lett az idei nagy kedvenc, igaz abban a posztban nem is szerepelt szövetkabát, de az élet hoz néha ilyen furcsa fricskákat!

Kabát-Bástya-Kínai
Sapka-H&M
Csizma-Ugg
Táska-Mango
Sál-Second Hand
Nadrág-Second Hand

Nektek milyen télikabátotok van jelenleg?

Köszi,hogy olvastatok,sok puszim: Hajnitok


8 megjegyzés:

PAncsi írta...

Szerintem nagyon csini ez a kabát, tetszik!
Nekem egy rövid, derékig érő nagy szőrmés kabátom van és egy combközépig érő, megkötős szövetkabát
(+ a nagy hóviharok idejére a síkabátom,akkor nem zavar ha szokatlanul sportos a megjelenésem)

mrs__kovacs írta...

Hát te lökött vagy, hogy eddig nem szeretted :D

Nekem egy barna nagyon meleg, fenék alá érő van, ilyen teppelt végül is, a derekán csatos övvel, meg egy barna szövetkabátom :]

LittleMucli írta...

Teljesen rendben van ez a kabi!
Jó dolgokat szoktam én is találni a szekrényben . :)))

hkorinna írta...

Szerintem is nagyon jó ez a kabát, nekem jobban is tetszik, mint amiket kiszemeltél! :)
A sapka irtó cuki! Ja, nekem is szövetkabátom van télire, a legújabb egy turis Benetton darab! :)

Névtelen írta...

Nagyon csinos a kabát (és, ha tényleg jó meleg, akkor az nagy előny!), és tetszik az egész outfit! :)

Unknown írta...

csini ruci :D

Thündérke írta...

Szuperjó a kabát ! :) Jó,hogy nem hagytad tovább porosodni :) csini vagy!

hajnoca3 írta...

De édesek vagytok, köszönöm a bíztatásotokat! Viselem ;)