2012. december 30., vasárnap

Búcsúzzunk 2012-től, kedvencek-es összefoglalóval

Sziasztok édesek!

Eljött az év vége, és ezzel együtt elérkezett az utolsó 2012-ben íródott és megjelenített bejegyzésem ideje is! Nem mondom,hogy hiányozni fog ez az év, mert nem életem legjobb időszaka volt, de mindenképpen nagy örömmel teli korszak volt belőle, mikor kézhez kaptam a diplomámat. Emellett persze volt sok gond, baj, nehézség,és szép pillanat is, de ez mindenki életében így van, csak más mértékben. Mindenesetre kívánom nektek, hogy a jövő évetek csodálatos legyen, teljesüljön minden vágyatok, amit  a szívetek mélyén őriztek, legyetek boldogok és szerencsések!

Kis összefoglalásként hoztam nektek képösszeállításokat amit  polyvore-al készítettem, nem igényelnek magyarázatot :)


 Nem részletezném, a legnagyobb kedvencem a Garnier olajmentes BB-je volt!
 A Marie Claire és Elle új volt nekem,de nagyon megszerettem őket. Óriási csalódás volt a Cosmo, főleg mert Fb-on téves infót osztottak meg a H&M-es kártya ajándékkal kapcsolatban, majd a reakciójukban is csalódtam, emellett lassan ciki,hogy ha buszon olvasom az újságot minden 2. lapon a szex szó virít 48-as betűmérettel. A Glamour örök szerelem nekem, a Joy-t is szeretem, mert bohókás :)


A kívánságlistámhoz annyit szeretnék hozzátenni, hogy minden terméket a listámról saját erőmből szeretnék megszerezni, saját pénzgyűjtés-spórolás során. Mondjuk azt sem tudom, hogy eljutok-e pl. egy Lush üzletbe, mert sajnos itt nálunk Veszprémben nincs üzletük. Egy Vogue-ot már nagyon régóta szeretnék,de a több mint 2000 Ft-os összeget sokallom érte, főleg,hogy a fele reklám, amúgy ezt német verzióban szeretném. Valami kismalacos szerencsehozót is szeretnék,ezt talán már a jövőhéten megszerzem. China Glaze és O.P.I lakkal sem találkoztam még sosem, és nagyon jókat olvastam róluk, érdekelnek,de ezt is csak rendelve tudok majd beszerezni, Tudtok valami olcsó netes lelőhelyet? Hajszárító kell,mert döglődik a mostani, hajvasalót is nagyon szeretnék, mindenképpen Remington-t, ami 230 fok-ig felfűthető. Hajgöndörítő is jól jönne, ami volt elromlott. Ékszerből meg sosem elég, ez egy bizsuimádó nőnél nem meglepő :)

Nektek mik voltak az adott kategóriákban a nagy kedvenceitek? Mit szeretnétek beszerezni az új évben?

3 megjegyzés:

PAncsi írta...

China Glaze lakkot E-bayről rendeltem (még úton van), de gondolkodom, hogy a SaleNail oldalról rendelek majd jövőre - ha többet rendelsz egszerre, jobban megéri a postaköltség miatt.
OPI lakkot a Haszkovón lévő Pacsuli fodrászkellékesben rendelnek Neked.

Névtelen írta...

Pécsi vagyok, sajnos LUSH nálunk sincs de van honlapja ahol lehet rendelni :) probléma megoldva :) buék :)

hajnoca3 írta...

Hm, köszi a tippeket, lehet idén sikerrel járok ;)