2012. október 7., vasárnap

Heti lapzárta 10.07.

Mikor írtam a címet, azt sem tudtam hirtelen hányadika van:) De egy okos telefon szerencsére ezt is tudja helyettem, szóval megoldottam... a hetem mondhatni átlagosan telt, szöszmötöltem,sokat jártam a várost apróbb-cseprőbb ügyeket intézve, nézelődve ás ácsingózva. Az utolsó két napom tanfolyammal telt(munkához, jipijupi, csomó jeletkezőből én lettem az egyik a 3-ból akit felvesznek, most nagyon örülök, csak tényleg jöjjön minden be és össze), ahol is megismertem sok új embert, és mindenki közvetlen volt, finom gőzölgő kávéval vártak bennünket, plusz az egyik lány írtó aranyos és nagyon egy húron pendültünk, sokat dumáltunk, szimpatikus , örülök,hogy ő is ott van:) A tanfolyam mellett nézelődés, ide-oda futkosás volt a jellemző, és a reggeli nem tudom mit vegyek fel, mert reggel 13 délután meg már 25 fok van... ezt nem szeretem, mert cipelhetem a sok ruhát később.
Igyekeztem színekkel feldobni magam és a hangulatom, szóval majd láthatjátok,hogy egyik nap egészen színes piros szerkóba bújtam, de nem is beszélek tovább, jöjjenek a képeim:


Teljesen magyaros útmutató
 Befor a party
 Galaxy@tallyweilj.com

 Reddddddd

 Chipmunk
 Fürdetés utáni száradás sünci módra
 Óriáskaktusz törzse
Dm csomag-75 pont, csalódás 

Hát az én hetembe ez a kis ízelítő volt ami belátást engedett ezen a héten. A jövő héten is várlak benneteket és jönnek a posztok, ugyanis megtaláltam többek között az ELSŐ olyan házi hajpakolást, ami TÉNYLEG használ, továbbá lesz egy lelkizősebb, elgondolkodtatóbb bejegyzés, köröm, valamint divat is:)

Köszi, hogy velem tartottatok, sok puszi: Hajni

7 megjegyzés:

b-look írta...

Tetszik a színes harisnya! :)

Thündérke írta...

A sálad *-*

Vikii írta...

A Red-es összeállítás nagyon tetszik :)
Azt akartam már régebben is kérdezni, hogy a sünid amúgy kötődik hozzád? Mármint úgy hogy pl. a kutyáknál vagy a macskáknál, hogy ha meglát akkor "boldogabb" vagy éppen mászik oda hozzád? :))

Neon Rider írta...

A Cosmic Dream nagy bestem:D

http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

hajnoca3 írta...

Örülök a komiknak lányok:)

Ha valami érdekel honnan van szívesen megírom ;)

A sünim kötődik hozzám, én vagyok az anyukája szinte! Ha hívom elkezd mocorogni, és kimászik a takaró alól! Ha reggel felkeltem és kiveszem a helyéről, kis halk cspogó szuszorgó hangot ad ki, ez náluk a szeretet jele:) Imád hozzám bújni, sokszor alszik úgy,hogy rajtam, vagy mellettem, a lényeg, hogy hozzámérhessen, mert akkor megnyugszik! Én akárhol megfoghatom, megsimogathatom, másnál püffög és összehúzza magát, de nálam nem. Azt nem mondanám,hogy olyan mint egy kutya, de óriási szeretet lakik benne, és akkora örömöt ad nekem,hogy hihetetlen, már el sem tudnám képzelni nélküle a napjaimat, kb olyan mintha a gyerekem lenne :D Kis hízelgős dög, a kezemből eszik,mert úgy jobban esik neki, aztán elalszik az ölemben:)

kriszteeh írta...

Úúúú, azt a galay dream-es pólót a veszprémi tally weijlban fényképezted, vagy csak úgy a netről szedted? *.* Egyébként nagyon tetszik a blogod, rendszeres olvasójává váltam :)

hajnoca3 írta...

Kriszteeh,igen ezt a veszprémiben, a webshopban nem láttam még, de kérdeztem amúgy az eladó csajszit erről már,és mondta,hogy nem tudja, hogy mi a kapcsolat a webshop és a termékeik között, de nézzek be többször ha onnan szeretnék valamit, mert minden nap kapnak új árút:)

De drága vagy, köszönöm szépen, puszillak sokszor <3 :)