2012. október 17., szerda

Maxnina- egy jó lehetőség bloggerináknak!

Maxnina

Biztos találkoztatok már ezzel az új free gift lehetőséggel, de mivel követelmény én is írok róla nektek! Az oldalon pár lépéssel regisztrálni kell, majd kiválasztani egyet a bannerek közül, kitenni a blogodba, és kiválasztani egy dolgot, ami tetszene ha megkapnád! Én is nézelődtem már, sok jó dolog van.

http://www.maxnina.com/free_jewelry


 My fav 1.

 My fav 2.


Egyébként én először http://flowerpartyaddict.blogspot.hu/- oldalon olvastam róla! Az oldalt elérhetitek a: http://www.maxnina.com/free_jewelry-n. Ezen kívül találtok ruhákat is / dresses/.


Könnyű regisztrálni, és remélem sikeresen együttműködhetünk majd sokan ezzel a csodás lehetőséget nyújtó oldallal!

Ti kipróbáljátok? Ha igen, nektek mi tetszik?

Köszi, hogy olvastatok!

Puszi: Hajni



6 megjegyzés:

Yvett írta...

Szerinted van kiszállítási díj bloggereknek?

hajnoca3 írta...

Szerintem nincs :) Egy próbát minenképpen megér!

Yvett írta...

Húúú az jó én már küldtem nekik levelet,alig várom,hogy választhassak!Szerintem Te is ;) Kérek beszámolót is :D Amúgy csak egyet kapunk vagy minden hónapban egyet?:)xoxo

hajnoca3 írta...

Én is írtam nekik, kíváncsi leszek, Te is az oldalon belül írtál ahogy az útmutatóban volt? Írj ám beszámolót Te is ;) Szerintem havonta egyet :P Azaz jó lenne. Neked amúgy van oasapod? Képzeld engem nem enged belépni újabban a site.... puszi :)

Yvett írta...

engem visszautasítottak,mivel ,még nem értem el a 100 követőt :/ szóval majd akkor jelentkezem újra,ha meglesz a 100 :)
xoxo

Yvett írta...

amúgy nekem nincs oasapom,mivel onnan is visszautasítanának :/