2012. október 1., hétfő

Öltözködős- 10.01. Hello October!

Igen, öltözködős, mert annyira elcsépelt már az az ouftit of the day, vagy a mit viseltem, vagy simán egyszerűen az outfit, hogy már muszáj volt valami új szóhasználatot kitalálnom, így lett ez: öltözködős. Ha ilyen címszó alá fogok írni bejegyzést, akkor mindig valami mit viseltem vagy ilyesmi témájú dologra lehet majd számítani. De kicsit most csalok, mert ezt én nem is ma viseltem, hanem tegnap, de hát így oldható csak meg ez a befotózzuk aztán kiteszem és írok róla dolog:)

 Nadrág- Skinny Jeans , Second Hand
 Leopárd felső- F&F
 Cipő- Second Hand
 Táska- ajándék
 Óra- Next
 Top- H&M


Megszerettem nagyon ezt a nacit. Turiban eddig nem jártam sok sikerrel nadrágok terén, de ezt és még egy ilyen szuper nadrágot is sikerült legutóbb beszereznem aminek nagyon nagyon örültem, hiszen a normál ár töredékéért jutottam így hozzájuk, ráadásul kényelmesek és divatosak is. Amúgy falra mászom a gondolattól is, hogy a trapéz kezd újra teret hódítani, én nem fogok és nem is vagyok hajlandó többet azt felvenni, még ha divat lesz sem. a felső egy F&F leopárd mintás darab, de mivel nagyon átlátszó, kellett alá a top. Egy sima fehér basic darabra esett a választásom. Az órám új, majd lesz róla még kép biztosan, nagyon kis jópofa Next gépezet, szép kövekkel és erős fém anyaggal ami nickelmentes! A táskát pedig a kedves egyetlenemtől kaptam, meglepett vele egyik héten,és nagyon örültem mert ehhez a nacimhoz tökéletesen illik színben:)

Ti mit viseltek az ilyen se nem nyár se nem őszi időkben?

Köszi,hogy velem tartottatok, sok puszi: Hajni


3 megjegyzés:

Unknown írta...

de jó ez a naci!

Thündérke írta...

Lehetett volna a táska elejéről is kép :), kivi lettem volna rá! Amúgy szuper ez a nadrág, és a felső is *-*

hajnoca3 írta...

Köszi lányok <3 Hú Thündérke majd máskor is tuti lesz vele fotó , akkor megmutatom ígérem ;)