2012. október 14., vasárnap

Heti lapzárta 2012.10.14.

A hét mozgalmasan telt, voltam továbbképzésen, sokat jártam a várost apró ügyek miatt, vásároltam állateledelboltban, ahol csodás papagáj van, beszél. Életemben először láttam beszélő papagájt, de ez nem az a kistestű, hanem az a nagy, színes, de azért az arapapagájnál kisebb még. Jó dumája van, elköszönésnél megszólal: heló,puszi!
Voltunk ,,kirándulni" a barátommal, vagyis egy sima városozás közben keveredtünk a város kis nyugalmi szigetére, ahol eddig még a felújítás óta nem nagyon voltunk és jártunk. Egy csodás tó, körülötte a környezet szépen kialakítva, a kis kanyargós utacska pedig egy erdőbe vezet, csodajó volt!




 Az utolsó saját magamnak való happolásom egy sünis könyv volt, gyűjtök mindent ami sün, és ő a legújabb darabja a kis seregnek, írtó édes kis borítója van!

 Volt Helloween-es mázolás is
 Ittam írtófinom capucshinokat 
 Deichmann.hu-thisismydreamshoe
 Ő Manó, akit egy kutyabemutatón ,,ismertünk" meg a városban, rögtön belopta magát a szívünkbe, mert nagy tacsifanok vagyunk a barátommal, majd szeretnénk egyet később!

Szombati baráti összeröff előtt

Sajnos nem minden valósult meg a blogra ígértekből, akartam ugyanis egy lelkizősebb , elgondolkodtatóbb írást is, de az ihlet madara nem jött. Azaz van egy két téma, de azokon még rágódok magamban, majd kifejtem őket ha megértek és úgy érzem itt az ideje:) Amúgy a Glamour napokon először akartam úgy igazából részt venni, de gyakorlatilag ott toporogtam a Dm-ben és kínlódtam, végül egy Manhattan spirál jött, kellett volna még egy púder és egy tus, de drágálltam őket, és igen meg volt kötve a kezem a kuponok miatt. Az őr meg ott járt a nyakunkra, ugyanis nem én voltam az egyetlen tanácstalan lány akit így láttam, egyel szóba is elegyedtünk, szegény éppen azt az egy kupont hagyta el ami ért is volna neki valamit...

Nektek hogy telt a hetetek? Vettetek valamit a glamouron?

Köszi,hogy velem tartottatok, puszi: Hajni

4 megjegyzés:

LittleMucli írta...

Múltkor én is voltam a belvárosba ahol lakom és turistát játszottam(lassan mentem,még fotóztam is istagrammra) Nagyon jó volt.Olyan jó a várost ahol élsz újra felfedezni.
Én a glamour napokat egy bolhapiacon töltöttem és sok szép rucit vettem fillérekért. :)

Illés Rebeka írta...

A csillogós cipőt én láttam a Deichmann-ban, pont tegnap! :D
A dm nekem sem a kedvenc helyem volt Glamour-napokon, mert szinte semmi nem volt az állványokon. :O

Rami írta...

amiaz első 3 képen van: ott sátraztunk utcazenén:D

Thündérke írta...

A cipő annyira szép :$ én is elfogadnám:P