2012. október 21., vasárnap

Heti lapzárta 2012.10.21.

Itt a négynapos hétvége, mindenki pihenhet végre egy kicsit. Nálunk sincs ez másképp.A hét nagyjából a szokásos volt, bár eléggé rákattantam a DIY dolgokra, majd lesz róla bejegyzés is, valamint sokat voltunk még a szabadban, kihasználva a jó időt, sétáltunk meg dolgozgattunk is, mutatom a képeket:)

 DIY

 Reggelizzünk
 Késői pipacs
 Sparkling Rose <3
 Boots
 Ez ám a stílusos salátamix :D 


Sleep with mom

Nektek hogy telt a hetetek? Ha van összefoglalótok akkor linkeljétek be, imádom az ilyen posztokat:)

Köszi,hogy olvastatok, puszi: Hajni 



5 megjegyzés:

Névtelen írta...

de ééédes!

Névtelen írta...

Neked sünid van? :O:P

Illés Rebeka írta...

Én már egy ideje leálltam az ilyen bejegyzésekkel, de én is szeretem olvasni őket. Nagyon-nagyon édi a süni és tetszik a neve. :D :)

roseballerina.blogspot.hu

mrs__kovacs írta...

Kész, bele vagyok szerelmesedve a Sünidbe :$

hajnoca3 írta...

Sünimádat mindenekfelett! De a kis Rozim nem adom <3 :D