2012. október 11., csütörtök

Végre egy hajpakolás házilag, ami használ is!

Igen... lassan második éve írom ezt a blogot, és azóta kerestem egy olyan alternatívát, ami jó a hajamnak, de fillérekből kihozható itthon megtalálható eszközökből. És megvan!
Az alap ötletet már ismertem, nem tudok sajnos forrást megjelölni mert nem emlékszem hol hallottam, vagy olvastam stb stb. A kiindulási pontom a tojás volt, mert olvastam, hogy az fényessé teszi a hajat. Mellette a másik anyag a méz, amiről szintén ezt hallottam. ezt turbóztam fel az aktuális kallos pakolásommal, valamint ricinusolajjal, rajtahagytam a hajamon míg rászáradt, majd leöblítés, hajmosás. Nekem nagyon könnyen kijött, simán kimosható volt, pedig sok helyen olvastam, hogy nehéz kiöblíteni az efféle dolgokat, és a tojás szeret bent maradni. De nem így lett, az eredmény egy csodásan fénylő, selymesen puha, olyan amit még sosem éreztem, haj lett.

Az összetevők tehát:

1 tojás ( a fehérje és sárgája is, de lehet csak a sárgáját is)
1 evőkanál méz
1 evőkanál ricinusolaj
1 evőkanál az aktuális balzsamból(legjobb a kallos)

Lehet hidegen és langyosan egyaránt, javaslom ne tegyük fél percél tovább a mikróba mert könnyen égési sérülésekhez juthatunk, és célszerű felvitel előtt ellenőrizni még így is a hőmérsékletet. Továbbá nedves vagy vizes hajon könyebb eloszlatni, de én azt tapasztaltam, hogy ha száraz hajra kenem fel, akkor hatásosabb.


 Elégedett vagyok vele


Ez az adag az én középhosszú hajamra elég, akinek hosszabb a haja, szerintem duplázza a mennyiséget!

Ha kipróbáltátok, írjátok meg milyen lett!:)

Köszi,hogy olvastatok, sok puszi: Hajni


8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Szerintem a ricit helyettesítsd olívával vagy avokádóval, úgy hatásosabb.

LittleMucli írta...

én meg elhagynám a balzsamot és úgy is kipróbálnám :) Majd írhatnál arról is :)))

Thündérke írta...

Húgom heti kétszer használja ezt a pakolást( jó pár hónapja) , és csodákat tett a hajával! Tojássárgát, mézet, és ricinus olajat használ, szóval a balzsamot elhagyja! :)
Én is próbáltam, de nem bírtam a tojás szagát , de szép lett egy alkalom után is a hajam. :)

Csilla írta...

jól hangzik!

hajnoca3 írta...

Hm, legközelebb kísérletezek akkor a balzsam nélkül,de azt meg pont a tojás szaga miatt tettem bele, mert elnyomja! Az oliva nekem nem vált be sajnos, mert hamarabb zsírosodott tőle a hajam, annak ellenére,hogy hatott, és így nekem nem érte már meg:(

De írok majd még egy nagy csoda hajápolóról, a kallos hajvégápolóról aminek banális az ára a teljesítményéhez és mennyiségéhez képest!

hkorinna írta...

Sajnos a tojástól nekem ragacsos maradt a hajam, nekem házilag eddig legjobban az olíva olaj+ricinusolaj keveréke vált be. :)

~.RainbowChu.~ írta...

Mikor kell lemosni a hajról? :)

hajnoca3 írta...

Ahogy érzed! A ricinus olaj miatt minél tovább marad a hajon annál jobb, de ha már szárad és keményebbnek érzed mosd le nyugodtan :)