2011. április 12., kedd

Az első haul

Szem , száj , bőr ..... 



Tehát ők lennének azok : 

- Essence SOS nail care balm 
-Essence loving lipbalm
-Essence pure - skin thermo mask
- Essence eyeshadow 
- miss sporty love me ( 014 ) rúzs 

Amint hazaértem ki is próbáltam párat közülük . Van amit persze ennyi idő után nem tudhatom milyen , ezért arról majd később írok . Ilyen a thermo mask , a körömerősítő és a rúzs . 

Az essence loving lipbalmot már kipróbáltam és nekem eddig nagyon tetszik . Jó az illata , puha lett tőle a szám és még egy evést is kibírt ! Még mindig puhának érzem az ajkaimat . A rossmanban vásároltam 649 forintért . Hoztam essence katalógust is , ebből majd szemezgetek még . 

A szemhéjport és a maszkot egyébként nem hagyhattam ott , mert csak 99 forint ( !!! ) volt , leárazták . 

Viszont amit abszolút nem ajánlok , az is a rossmanból való ajakbalzsam , méghozzá az Isana classic . Egyrészt nagyon erős az illata , ami engem zavar , másrészt szárít és utána igényli a szám , hogy folyton kenegessem . Azthiszem ez 299 Ft volt , tehát nem nagy összeg , de nem volt jó . 

Nincsenek megjegyzések: