2011. április 15., péntek

Színes szemek

Sziasztok !

Hoztam nektek pár képet az egyik sminkemről amit nem rég viseltem , egész pontosan a szemeimet mutatom meg nektek . Természetesen nem hétköznapi sminkről van szó , ahhoz túl erős :)



Ehhez a sminkhez azt a sminkpalettát használtam amit az előző bejegyzésemben láthattok .  Ezt a sminkkészletet egyébként egy kínai boltban láttam meg , ciki vagy sem , nekem nagyon megtetszett ezért megvásároltam , és őszintén szólva nem csalódtam benne , főleg nem ennyiért . Jól pigmentált , szépen felvihető , jó állagú és szépen összedolgozható . Sokkal - sokkal jobb mint az a zöld essence amit múltkor vettem , az annyira fakó , hogy konkrétan észre sem lehet venni ha a szemhéjamra kenem . 


2 megjegyzés:

Viktória írta...

wow ez nagyon szép. olyan szépen csillog! Egy buliba teljesen tökéletes :)
egyébként kínaiban is lehet jó dolgokat venni, de én már leszoktam róla, mert sokat csalódtam. de te ügyes vagy, hogy találtál egy ilyen jó cuccot :)

viktoriasstyle.blogspot.com

hajnoca3 írta...

Örülök , hogy tetszik :) Én még csak most kezdtem el tapogatózni ezek között a cuccok között és elsőre kincsre leltem , ezek szerint mázlista vagyok :) Köszönöm , hogy írtál !