2011. április 18., hétfő

Haul :)


Sziasztok :) 

Ma voltam vásárolgatni és találtam pár dolgot . Egész pontosan egy felsőt 390 ft-ért , alapdarabnak , egy Lovely alapozót féláron , egy essence XXXL shine szájfényt , egy mini Nivea testápolót , és egy mini Nivea Baby krémet , valamint egy Gabi babasampont . 
A Nivea krémnek finom az illata , a baby krémnek is , szeretem ezt a baba illatot :) A sampont ma ki is próbáltam , de kombináltam a rendes samponommal ami szintén Nivea , finom puha lett tőle a hajam . Ilyenkor , mikor jó idő van és süt a nap , a hajunk nagyobb igénybevételnek van alávetve , gondoljunk csak a napsugarakra  amik roncsolják . Ezért érdemes beszerezni egy babasampont , ami kíméletesebb és ápolja a hajat .
A felsőt a Colosseumban vettem , le volt árazva egy csomó ruha , nagy kupacokban ki voltak rakva és válogatni lehetett :) 390 ft - ot simán megért alapdarabnak . 
A cipellők nem újak , már egy évesek de még sosem hordtam őket , mert törte a lábam , de apukám megkalapálta , remélem így már jó lesz . 
Az essence szájfény nagyon szép , tetszik a színe és jó az illata is . Kipróbáltam ma egyébként még a Dove csillogós testápolóját , hát én abba beleszerettem , fogok venni :) Finom illat , diszkrét csillogás , puha bőr .

Ti miket vesztek tavaszra ? 

Puszillak titeket : Hajni 



Nincsenek megjegyzések: