2011. április 22., péntek

Merhaba !

Vagyis sziasztok . Ma a keleti csillogáshoz kaptam kedvet , ezért azon gondolkodtam , hogy milyen jellegű sminket készítsek el . Végül a török kultúra ihletett meg , onnan is inkább a glamour - os vonal . Megint kerestem egy képet , ami ihlettel ruházott fel , méghozzá Kim Kardashianról , aki nekem teljesen ennek a vonalnak a megtestesítője a barna bőrével , a sötét loknis hajával és általában a sminkjével is .


Most pedig jöjjenek az általam készített képek 




A sminkem elkészítése a következő módon történt :

Először lealapoztam az arcom , a szemhéjamat pedig egy fénylő púder színű szemhéjfestékkel kentem be . Ezután szemceruzával jó erős vonalat festettem a pilláim tövébe , amit elsatíroztam egyenletesen , végül egy kis krémszínt tettem rá és ezzel is eldolgoztam ,a szemhéjcsontomra is tettem belőle , meg a szemzugomba is , hogy optikailag nagyobbnak tűnjenek a szemeim . Az arcomra barna pirosítót tettem egészen a hajvonalamig , majd a számat egy nude árnyalatú szájfénnyel kentem be . A hajamat loknisra sütöttem be hajvasalóval . 



Remélem tetszett ez a posztom :) 

Öpücük azaz puszi :



Nincsenek megjegyzések: