2011. április 30., szombat

The stars of the month

Hellóóóóó :)

Volt pár dolog amit nagyon szerettem és sokat használtam ebben a hónapban  és úgy gondoltam írok róluk picit , hogy mik is ezek és miért is lettek dobogósok nálam


Syoss shine boost hajspray
Lovely make up brilliance alapozó
Essence XXXL shine szájfény
Moyra pink körömlakk
Lora rózsaszín körömlakk
Nivea expressz hidratálás testápoló mini kiszerelésben
Kínais paletta
Dove hidratáló szappan

A syoss hajfénysprayről és a moyra lakkról volt már külön poszt ezért ezeket nem részletezném .
A lovely alapozó nekem bevált , jó illata van ami nekem nagyon fontos és nem erős , kellemes érzés a bőrömön , ráadásul 50 % - osan vettem , egyetlen dolog ami nem tetszik benne , hogy kevés .
Az essence szájfény nekem nagyon tetszik , szép színe van , fényes és jó az illata
A lora körömlakknak szép a színe és két napot bír ki a körmömön , aki nem lusta mindig újralakkozni a körmeit annak ajánlom , és emellett olcsó .
A nivea krém nagyon jó , jó az illata és nagyon gyorsan beszívódik , nem ragad és nem kell mindig újrakenegetni , ápol . Ebben a mini kiszerelésben kétszáz forint körül volt és a kezemet kentem vele sokat , most kb félig van , nagy kiszerelésben 1500 forint körül mozog .
A szemhéjpaletta nagyon nagyon tetszik . Szép színek , nem kenődnek , tartósak , jól pigmentáltak  és olcsó .
A dove szappan is jó , az arcomra használom , hidratálót tartalmaz .


                                                 Sok puszi :

Nincsenek megjegyzések: