2011. április 21., csütörtök

Bon Jour !

Ez a mai nap jelmondata . Ugyanis a barátommal elmentünk ma is a Jeans Clubba ( neki is vettünk pár dolgot , egy inget , egy pólót és egy farmert , nagyon jól állnak neki , ne mondjátok , hogy elfogult vagyok :) )  , és szerelem első látásként megláttam egy felsőt .....


Aztán megihletett és elkezdtem kutakodni a neten :) És találtam sok szuper sminkes képet ami nekem olyan franciás , francia érzést idéző .....



Nekem ez az igazi francia smink , fekete , füstös szemek , csókra csábító élénk vörös ajkak , nagyon szép . Ami lényeges még ezeknél a sminkeknél , az az arccsont hangsúlyozása kicsit sötétebb tónusokkal , ami nagyon széppé teszi az arcot szerintem . Aztán úgy döntöttem , hogy megcsinálom a francia smink a'la Hajni verziót .....



Én a szememre egy szürke és fekete árnyalatot használtam amit szépen elsatíroztam , a szemzugba tettem egy kis arany színt . a számra nem teljesen vörös rúzst választottam , hanem egy élénk rózsaszínes piros szájfényt . az arccsontomat sötét barna pirosítóval hangsúlyoztam .  


Kitaláltam , hogy kipróbálok majd nemzetekre jellemző sminkeket :) Remélem jó lesz és kíváncsi vagyok , hogy meg tudom - e majd valósítani ezt az ötletemet . Igaz , hogy a make up az make up a világ minden részén , de szerintem lehet különlegességeket találni :) 

Remélem tetszett nektek Xoxo és Our revoar : 





Nincsenek megjegyzések: