2011. április 13., szerda

Essence thermo mask

Kipróbáltam a nem rég vásárolt Essence thermo maskomat . Igazából negatívumot nem tudok róla mondani . Finom volt az illata , könnyen lehetett kenni . Ami azonba érdekes , hogy az van írva a csomagolására , hogy víz hatására melegedni kezd a gél , no ezt én nem vettem észre . Semmit nem éreztem , csak simán egy mask volt az arcomon . Eléggé ragacsos és átlátszó amin csodálkoztam , de engem tulajdonképpen nem zavart . Mikor lemostam már rögtön éreztem , hogy selymesebb , puhább lett a bőröm , az illata is megmaradt picit és jó érzés volt . 99 forintért akciósan vásároltam a rossmanban , ennyit bőven megért , szóval ma visszamentem , vettem még egyet , ugyanis már csak ennyi volt belőle . Egy zacskó így is két részre van osztva , egy kis résznyi bőven elég az egész arcra . Csodát nem is vártam tőle , amit azonban igen , azt tejesítette .



Ti milyen maszkokat próbáltatok eddig és melyik vált be a legjobban ? 

Nincsenek megjegyzések: