2011. április 24., vasárnap

Sziasztok !

Ma egy több részből álló bejegyzést hoztam nektek sok - sok képpel . Először is boldog nyusziünnepet kívánok minden kedves olvasómnak :)


Sok nyuszink van , mert apukám tenyészti őket , hát nem aranyos ? :) 


Ő pedig Pötyi , akit most kaptam ajándékba :) 


Kaptam még ezt a mobiltartót , nekem nagyon tetszik 




És most ..... Hola ! 

Úgy gondoltam egy spanyolos smink sem lenne rossz , hiszen az a kultúra tele van vágyakkal és szenvedéllyel , ez szolgálta az alapot , miközben én szabadjára engedtem a fantáziámat és készítettem egy spanyol look - ot 






A sminkem annyi volt , hogy lealapoztam az arcom , a szemhéjam kihangsúlyoztam , majd egy bronzos átmenetből mentem át az élénk pink színbe . Ehhez passzol a virág a hajamban , amit göndörítve rögzítettem , de elöl hagytam lógni pár tincset . 
Az arccsontomra egy barackos és barnás pirosító keveréke került , majd barnás rúzst használtam . 

Beso : 







Nincsenek megjegyzések: