2011. április 23., szombat

 Γεια ! 


Ma a görög kultúrából hoztam egy kis ízelítőt . Nekem nagyon tetszik amúgy ez , hogy mindig másfajta sminket készíthetek el kultúra vagy nemzet alapján :) 


Tehát ma , az Istenek és Istennők árnyékában találtam magam . Gyönyörű natúr sminkek , szolíd csillogás , légiesség és szépség jellemző erre a stílusra szerintem . 





És most jöjjenek az én képeim .....







A sminkem elkészítésekor először lealapoztam az arcom , a szemeimre tettem egy krémszínt , a szemzugaimba is , a szemöldökcsontomra is , alulra is az alsó pilláim tövébe . A szemem hátsó részébe pedig arany , bronz színeket használtam amiket egybesatíroztam úgy , hogy egyre sötétebb legyen . Nem akartam erős sminket , mert itt nem az a lényeg , hanem a kifinomultság . 
A hajamba belefontam egy fehér szatén szalagot . 

Nem kérdezem meg , hogy tetszett - e , mert nem válaszoltok úgysem rá :) 

Φιλί azaz pusziiiii :










Nincsenek megjegyzések: