2011. április 14., csütörtök

Póló , naci .....

Hellóóóóó :)

Ma voltam vásárolgatni . Vettem pár cuccot amit szerettem volna , méghozzá egy farmert , két felsőt , szemhélypalettát pirosítós szinttel együtt és persze az elmaradhatatlan trendútmutatót , a Glamour legújabb számát .

A naci világos szürkés kékes , a felsőket pedig alapddaraboknak szántam , egyszerű de nagyszerű címszó alatt , hogy tudjam kombinálni a ruháimat . Az egyik korall a másik pedig sötétzöld színű .



A sminkpaletta 600 forint volt , szerintem megérte , ugyanis intenzívek a színei és jól pigmentáltak . Eddig valahogy mindig a túl halványakat sikerült kifognom .



A színpaletta két részből áll , alul pirosítók találhatóak , méghozzá négy .


A múltkor pedig ezeket zsákmányoltam : 


 Körömlakk 290 ft / db
Pirosító 290 ft
Hajgumi 290 ft
Ezek az Euro Family - ből vannak
Fülbevaló 200 ft
Hajcsat - F&F 590 ft

Nincsenek megjegyzések: