2011. április 20., szerda

 Sziasztoooook :)

Megint csináltam képeket :)



Ezt készítettem ma el . Szép kékes szemek . A szokásos módon a krémszínű porral kevertem el . 


A körmeimet még tegnap este csináltam meg . Két lakkot használtam hozzá , az essence colour and go sötétkék lakkját , valamint az essence twins glitter topper csillámos lakkját . Színkódot egyiken sem látok sajnos . Nagyon egyszerű volt , befestettem a sötétkék árnyalattal a körmömet , amikor megszáradt , kentem egy csillámos csíkot a körömágyam fölé és a körömvégeimre :) 

sajnos azonban ezek a lakkok nem bizonyulnak valami tartósnak , ugyanis már ma lepattogzott . A csillámos önmagában két rétegben nem rossz , de ez a colour and go ez lepattogzik hamar . 



Voltam ma a Jeans Clubban , ahol még a múltkor kinéztem magamnak valamit . De nagyon pozitív csalódás volt , mert minden féláron van . Ez eddig oké . De eleve leárazott termékeket választottam , amiből még levonták az ár felét , így nagyon nagyon örültem mikor fizetéskor rájöttem , hogy mennyire jó vásárt csináltam . Persze ha ezt tudom ..... akkor lehet , hogy több cuccal térek haza :) 


Ezt a zöld ruhát választottam , vagy pulcsi , kinek mi . Igazából én alá egy toppal , harisnyával ruhának is fogom hordani így tavasszal . 1999 ft volt a cimkéjén , de 999 ft-ért hoztam el . Az eredeti ára 4495 ft volt . 

A másik szerzeményem az a szép lila öv , aminek nagyon jó anyaga van , ilyen bársonyos . 1995 ft volt az eredeti ára , 699 ft - ért volt kitéve és én 350 ft - ért hoztam el . 
Nagyon aranyos kis masni van rajta , nézzétek csak :)


Puszi mindenkinek :




2 megjegyzés:

Brigus írta...

Tetszik a zöld pulcsi .. én fekete harisnyával és magassarkúval venném fel^^az öv is szép:))

hajnoca3 írta...

Dettó erre gondoltam én is :) Van egy kis szivecskés fekete harisnyám , hozzá valami szép cipő és kész is :)