2011. október 15., szombat

Catrice szájceruza

Sziasztok

A mai bejegyzés a catrice szájcerkájáról fog szólni , amit úgy nyertem és innen is puszi érte ! első körben egy csoportkép a nyereményeimről


Szééééépek


Ő lenne az alany , nehezen tudtam róla képet alkotni , ez sem az igazi 

Szóval ő eg Catrice szájkontúr ceruza , a 020-as Soft Fuchsia árnyalat  . Én mivel nem használok szájkontúrt , szoktam az ilyen ceruzákat rúzs helyett viselni , és egész jól működnek , mert matt eredmény is el tudok velük érni , tartósak , nem másznak el . Ez is simán kibírta egy zsemi megevését ! Néha szoktam rá tenni szájfényt vagy ajakápolót és úgy még szebb . Ami nagyon tetszik benne , hogy az egyik vége egy ecsetke , mellyel szépen el tudom maszatolni az ajkaimon , így még szebb eredményt érek el vele .



Így néz ki a számon 

Szép babarózsaszín színt ad , kellemes , picit szárít mivel ceruza , de mint már említettem ez könnyen orvosolható egy kis ajakápolóval . 




Ha jól tudom , még kapható a 399 Ft - ra leárazott Catrice cuccok között , szóval ha tetszik nekte , akkor még meg tudjátok venni ! Ennyit simán megér !

Tetszik nektek ez a szín ? 

Puszi : Hajni  


Nincsenek megjegyzések: