2011. október 26., szerda

A cipő és OOTD & FOTD

Sziasztok




Ma  elmentünk , hogy visszacseréltessük a plázában a gumicsizmát , mert hibás volt , és csodák csodájára tök rendesek voltak , elismerték és levásárolhattam az árát . Egy csoda cipőt találtam , de komolyan , és csak 700 Ft - ot kellett ráfizetnem , én annyira örültem :D




Hát nem édes ?

Tetszik , hogy fűzős , és hogy szőrmés és hogy fekete és na , tetszik ahogy van és mindössze 3990 Ft volt , kihagyhatatlan ajánlat . Főleg , hogy az előző posztból is láthattátok mennyire tetszenek az ilyen stílusú cipők .

Más  : OOTD & FOTD


Ruci


Smink 


Kék , lila , arany 



Ha valakit érdekel a terméklista szóljon ám 

Mi a véleményetek , nagyon kíváncsi vagyok ám ! ?

Sok nagy puszi nektek : Hajni 


2 megjegyzés:

Ivett írta...

Nagyon tetszik ez a cipő :) Pedig nekem nem tetszenek az ilyen stílusúak, de ez valahogy mégis :) Merre vetted?

hajnoca3 írta...

Szija

Nekem is :D , több helyen is néztem , de a legolcsóbban itt egy kínai üzletben találtam meg és ráadásul ez tetszett a legjobban így lecsaptam rá