2011. október 16., vasárnap

Essence caring lipbalm - Loving

Sziasztok

Az essence egyik termékéről szeretnék írni ma nektek , és ez nem más , mint a caring lipbalm nevű ajakbalzsam , abból is én a loving típust választottam , ez a kék tégelyes , de van még lila , narancs és rózsaszín is , melyek különböző édes nevekre hallgatnak , pl loving , hapiness stb .




Az árára már őszintén szólva nem emlékszem . Maga a termék így néz ki , kis kerek tégely , 5 g -os kiszerelés , finom illat , enyhén csillogó balzsam ha belekukkantunk a tubusba , de ez a felvitel után nem igazán látszik . Nagyon aranyos a csomagolása , kis helyen elfér és mégis sokáig elég , bár az evést ivást nem szereti . Puhítja az ajkakat , nekem tetszik . 


 Amint láthatjátok már használom egy ideje



Mindent összevetve én elégedett vagyok vele .

Ti ismeritek ezt a fajtát ? 

Puszi : Hajni  

2 megjegyzés:

Kinga írta...

Pont most keresek vmi jó ajakápolót, ez szimpatikus így a bejegyzésed után :) Jó poszt lett :)

hajnoca3 írta...

Szija

Remélem beválik , köszönöm :D