2011. október 27., csütörtök

A kék az új fekete

Sziasztok

Több okból is ez a címe a bejegyzésnek . egyrészt mert biztos tudtok róla vagy hallottátok már , hogy az idei ősz nagy slágerszíne a kék . Másrészt mert kék sminket készítettem , harmadrészt pedig egy nagyon édes kis ékszerszettet szeretnék megmutatni nektek , amit az egyik barátom anyukája készített , szerintem nagyon szép .

 



A sminkhez egy quianyu paleettát használtam , szerintem jól látszik milyen szép és erős színei vannak ennek a palettának és az ára is verhetetlen . Ha akarjátok csinálok swatchokat és egy bejegyzést róla .



Ők lennének a kis ékszerek . Nagyon aranyosak és szép a színük is . Köszönöm innen is még egyszer 


Tetszik nektek ?

Soksok puszi tőlem : Hajni  


7 megjegyzés:

zsuzso100 írta...

Engem érdekelne ez a paletta! Nagyon szép ez a kék szín!

Névtelen írta...

ooh. gyönyörű színe van a sminknek :)) nagyon jól áll.. majd több ilyen színű sminket ;) a kis ékszer meg nagyon cuki :)

csak1csajszi írta...

Én is imádom ezt a palettát,kedvencem,én már kettőt is beszereztem,annyira olcsóóó...és egésznap bírja,nem folyik el,nem ül bele a ráncokba,még alapozó nélkül sem :))) És a színekről ne is beszéljünk..gyönyörűek,és annyira pigmentált :))) Én szinte minden nap ezeket a palettákat használom!Az ékszerek nagyon jók,írd már meg,hogy ki csinálta :D

Thündérke írta...

nagyon tetszik, gyönyörű:)

hajnoca3 írta...

Jaj lányok köszi a kommenteket

Zsuzsi : lesz róla teszt ígérem :D

vikiiköröm : köszike , lesz még ilyen smink akkor , ja és nagyon jó a blogod , a körmeid olyan szépek !

Csak1csajszi : puszi :D megírtam már és ment a
levél is :D

Thündérke : ;)

Nitta írta...

Szia!

Nagyon sok blogon láttam már ezt a qianyu márkát, de én még nem láttam ilyet sehol? Te hol találtad?
köszi
Nitta

hajnoca3 írta...

Szija Nitta !

Én ezt egy kínai boltban találtam a kassza mellett , érdemes megnézni sok kínaiban vannak !

Puszi