2011. október 6., csütörtök

F&F magazin

Sziasztok

Ma voltunk a Tescoban és észrevettem , hogy van kitéve új F&F magazin , szóval hoztam is egyet . Meglepetésemre teljesen női magazin színtű és igényes lapról van szó . Igényes és szép képekkel , sok ruhával , nem csak F&F-esekkel és még sminkkel is , valamint olvasnivalót is találtok benne a divatról és egyes összeállításokról is . Mindenképpen érdemes elhozni egyet , főleg , hogy ingyenes és tényleg tök jó , most pár oldalt hoztam nektek mutatóba a saját példányomból , remek inspirációs alap szerintem .


A borító 


Tartalom 


Toplistás rucik 


SJP


SJP folytatás 



válassz az alakodnak megfelelő fazont 



Shoes 


Make up 

ezeken kívül is vannak még érdekes cikkek és képek benne , én csak tetszés szerint kiragadtam párat . 

Ti elhozzátok az újságot ha arra jártok ?

Puszi : Hajni  


1 megjegyzés:

Nóra írta...

én is,sztem is tök klassz :)