2011. október 2., vasárnap

Szereted a vámpírokat ?

Sziasztok

Ennek a bejegyzésnek az elkészítésére az inspirált , hogy nagyon várom már az essence új trendkiadását , azt a szuper vámpírost ! Októben 17 és 30 . között lesz elérhető a Dm-ekben ez a limitált kiadás !

Ennek örömére kicsit elszórakoztattam magam és megpróbáltam egy vámpír bőrébe bújni






A lényege a dolognak , hogy az első képeken még a jóllakott óvódás efektus hat a vámpírra , tehát élvezi amit tett , de utána rájön , hogy milyen rosszat is művelt ..... Vampire Diaries effekt :D 

Aprópó essence vámpíros kollekció , teszek be róla képet 


Ő egy pirosító mely zselés állagú és pumpás adagolóval van ellátva


Szempilla dúsító por , kíváncsian várom 


Szájfény kétféle színben 

Vannak még rajtuk kívül lakkok , púder , szemhéjfesték paletta stb . Én őket tartom számomra érdekesnek és szeretném őket mindenképpen beszerezni ezért róluk mutattam nektek képet !

Ti szeretitek a vámpírokat ?

Puszi : Hajni  


2 megjegyzés:

Thündérke írta...

áhh nagyon jó lett :D

Kinga írta...

Nagyon tetszik a blogod, ez a vámpíros smink is tök jó... Feliratkoztam követődnek, további sok sikert! :)