2011. október 18., kedd

Essence I LOVE szempillaspirál teszt , I love valóban

Sziasztok


Már régóta meg akartam venni ezt a szempillaspirált , mert nézegetem jó ideje , és az amit eddig használtam fogyóban van nagyon . azért őrá esett a választásom , mert láttam róla képeket , na meg teszteket , és woááááá , akkora pillákat csinált ! Azonban sok negatív véleményt is olvastam , na mondom akkor most mivan . Hát jelentem , nekem bevált , használtam én már rimmeltől , maybellin-en át a miss sporty -n keresztül mindenféle szempsirált , de egyik sem csinálz ekkora pillákat !

Édi a csomagolása 

Szóval , a csomagolás aranyos , nagy hengeres spirál , hatalmas kefével ami sok sok fekete f estéket vesz fel minden egyes használatnál , szuper . Hatalmas pillákat csinál , dús , fekete , sötét szempillák , szinte már műszempilla hatásúak . 



Ilyen a csomagolás , az ára amúgy 799 Ft 



Ééééés itt a különbség , a baloldalon az eddigi spirálom , a jobboldalon pedig ő 

Szemmel látható a különbség , nemigaz ?

Puszi : Hajni  


Nincsenek megjegyzések: