2011. október 12., szerda

Latte - tejproteines hajpakolás

Sziasztok

Ma egy hajpakolásról szeretnék nektek írni , amit én tulajdonképpen a balzsam helyett használok . Aki hallott már a Kallos termékeiről , az tudja , hogy milyen jók , fodrászkellékes boltokban lehet őket megvásárolni és eléggé kedvező az áruk is . Nos ezen nem a Kallos felirat virít , hanem a Latte , nem tudom miben különbözik a kettő , de tény , hogy ez is egy tej és protein hajpakolás .


Így néz ki a doboza


Tehát ő lenne a termék , nem mondom , hogy kicsi , pontosan 1000ml , és mindösszesen 805 Ft volt egy fodrászkellékesben . Van kókuszos és gyümölcs illatú is , én az előbbit választottam .

Használati utasítás: a dobozon az áll , hogy hajmosás után kell a hajba dörzsölni és 3 percig rajtahagyni , majd ezután leöblíteni .


Itt láthatjátok az összetevőket , kattintsatok ha nagyban szeretnétek látni

Állagra zselé szerű amúgy , kicsit kocsonyás de nem zavaró . Ez az adag az eladó szerint kb egy évre elegendő , nem rossz . 




A tapasztalataim azok eddig , kb 5-6 használat után , hogy nagyon puha és fényes utána a hajam , volt aki ezt szóvá is tette , szóval ezek szerint látszik :D Nagyon nagy a kiszerelés tényleg , szóval szerintem ezt a pénzt mindenképpen megéri . Szerintem fogok még fodrászkellékesben nézelődni , mert érdekes dolgokat lehet ott találni és nagyon kedvező áron , szóval ha van a közeletekben ilyen üzlet és van kedvetek , nézzetek be és írjátok meg a tapasztalataitokat .

Próbáltátok már ezt a hajpakolást és ha igen bevált nektek ?

Puszi : Hajni 

3 megjegyzés:

Adrienn írta...

Én a gyümölcsöset használom és imádom! Ezt is kipróbáltam már, de a gyümisnek jobban tetszik az illata :)

Nuckuruc írta...

én még nem próbáltam ki, mert nem tudom, hogy az amúgy is hamar zsírosodó hajam, mit szólna ezekhez a pakolásokhoz :( Ha van kedved nézz be hozzám is :) nuckurucmakeup.blogspot.com

hajnoca3 írta...

Sziasztok

Adrienn nem szagoltam még a gyümiset , de ez fini :D

Nicol , használj a hajtípusodnak megfelelő pakolást és ne kend a hajtövekre , hanem csak a végére ! Akkor biztosan nem lesz zsíros