2011. október 8., szombat

Őszi szerzemények

Sziasztok

Most megmutatom nektek , miket sikerült szereznem az őszre . Ezeket nem egyben vettem , hanem apránként , de most gondoltam egyben mutatom meg a blogon .


Végre nekem is van BB krémem 


TCW lakkok , NYC lakk 


Gliss Kur hajspray



Dorothy perkins / turi - 100 Ft kb , nevetséges , tiszta új a ruha :D 


Boyfriends stílusú pulcsi / 200 Ft kb turiból 


Athmosphere basic top / 70 Ft kb turiból 



sál és kendő / a kettő kb 200 Ft turiból 

Nos őket szereztem be őszre magamnak . Nagyon megszerettem a sötét lakkokat most , kerestem is a lila de szinte fekete lakkot , előtte egyet az essie lakkjainál láttam , annak kerestem a magyarországon fellelhető olcsó verzióját . először megvettem a NYC  lakkot akciósan 399 Ft-ért , majd akkor láttam Millacsillánál a TW lakkot , és kettőre is lecsaptam , ez még sötétebb , tényleg szinte fekete mikor két rétegben felkenem . 

Nektek mit sikerült beszereznetek eddig az őszre? 

Puszi : Hajni  


7 megjegyzés:

írta...

ilyen olcsón ruhákat a kilós turiból veszel? vagy milyen turi az?

hajnoca3 írta...

Szija

Kilós turi , egyes napokon 1550 , majd 1050 , végül 650 Ft / kg-os áron vannak a dolgok

Porcica írta...

Szia! milyen turiba fogod ki ezeket a jó dolgokat?

hajnoca3 írta...

Szija

Az egyik angol turi amit az előbb leírtam , változó , hogy melyik napokon mennyibe kerül egy kiló , a másik pedig egy háda , ott 3ezer ft körül van egy kiló . Mindkettő Veszprémben van , az első a buszpályaudvar mellett , a második pedig a skála mellett . A hádába a legjobb ha bálabontáskor mész , mert ott vannak akkor igazi kincsek , bár amúgy is lehet jókat találni . Az első kilós turinál pedig sokszor be kell nézni , mert van mikor én sem veszek semmit , ki kell fogni a jó dolgokat .

Nóra írta...

óóó,az a ruha <3

írta...

köszönöm szépen:)

hajnoca3 írta...

Nóra igen :D

Nincs mit jé ;D