2012. február 16., csütörtök

Astor Stimulash volume szempillaspirál - Heidi Klum

Sziasztok picilánykák

Múltkor végre szerencsém volt és a coty . Kft kalapjából az én kis blogom neve ugrott elő , így egy csodás Astor terméket tesztelhetek le , méghozzá az új Heidi Klum féle szempillaspirált , melynek neve Astor Stimulash volume . A reklámja is jó.....


Heidi Klum gyönyörű a reklámban , engem már csak ezzel meg lehet venni , meg az ilyen reklámokkal , hiába tudom , hogy műszempilla van rajta :) De akkoris nagyon szép benne . Szóval a lényege a spirálnak , hogy a mindennapi rutinunk részét képezve emellett a funkciója mellett állítólag dúsabbá és hosszabbá teszi a pilláinkat négy hát rendszeres használat után . Nos erről még nem tudok nyilatkozni , de ha letelt a négy hét visszanézem ezeket a swatch képeket és meglátjuk :) Mert milyen szuper lenne ha növesztené is a pillákat amellett , hogy széppé teszi őket azonnal , nemde?





 Így néz ki a spirál . 9 ml - es a tubus , 12 hónapig őrzi meg a szavatosságát a felbontástól számítva . Nekem tetszik a tubusa , szép ez a lila - fekete színkombináció :)  Javasolt fogyasztói ár: 2899.-Ft




Itt látható a kis prospektusa , szórólapja , ezt a Rossmannból hoztam el , hogy mégis legyen valami kézzel foghatóm róla és meg tudjam mutatni nektek is . Tehát amit ígér :

,,Láthatóan több és erősebb pillák napról - napra . Stimulash formulájának és a dúsító kefének köszönhetően azonnal dúsabb és sűrűbb szempillákat eredményez . "

És akkor jöjjenek a swatchok


GIF animations generator gifup.com


Bal oldalon semmi , jobb oldalon a spirál


Előtte



Utána :





Szerintem látható a különbség , szép pillákat ad ez a spirál és ha még valóban dúsít is akkor tökéletes :)

Ti megvennétek ? Vagy van nektek ?


Sok puszi : Hajni

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Túlàrazott!

toppencs írta...

Astornak a spiráljait nagyon szeretem, de ez most annyira nem győzött meg ://

Thündérke írta...

Nem rossz, bár semmi extra :D nekem picit drága :(

hajnoca3 írta...

Nekem is drága , ha nem kapom tesztelésre biztosan nem kerül hozzám sosem :)

bibi írta...

Ha már astor, akkor VOLUME DIVA! higgyetek nekem csodákra képes! :) bár nekem sűrű szempillám van, viszont elég rövidke.. ez sokat segít rajta és teljesen csomómentesen:)
a csomagolás meg egyszerűen gyönyörű!!