2012. február 3., péntek

Miss sporty fabolous eyeshadow fillérekét

Sziasztok

Még pár napja leltem erre a kis mono miss sporty szemhéjpúderre a rossmann - ban a miss sporty termékenél egy akciós kosárkában . 170 t-ot kóstált , volt még többféle színben , de inkáb világosabb árnyalatokban , szóval én őt , a kékes szürkés füstös árnyalatot válsztottam .

 Így néz ki , ez a 102-es , Party névre hallgató árnyalat . Azt nem írják hány grammos a kiszerelés . A csomag érdekes , fix műanyag , e nem zárókával , hanem a képen láthat matricával van rögzítve . Ez nem túl jó szerintem , mert a matrica elkophat, leeshet és akkor mivel zárjuk be mégis a terméket ?
Ez az alja , itt láthatóak az adatok .

 A szín ilyen szép 
 Itt láthatjátok a fura csomagmegoldást ...

 Viszont itt látható a pigmentáltsága , ami nem annyira jó , viszont élőben ennél sokkal jobb , nem tudtam úgy lefényképzni , hogy a kép visszaadja a valóságot

Ha belenyúlok egy ujjal ilyen , na itt már azért jobban látható.

Szóval zárásként , öszegezve 170 Ft- ot simán megér ,de ennél többet nem adnék érte , így viszont tökéletes:)

Nektek van ilyenetek és ha igen , mik a tapasztalataitok ?

Puszi : Hajni

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

van egy rimmel monom-m pont ilyen színe van :$

hajnoca3 írta...

És pigmentáltabb ? :) Neked mik váltak be , én nem tudom , de nekem mind olyan halvány , lehet be kellene szereznem egy jó alapot a szemhéjamra nem ? ( saját készítésűt használok )