2012. február 10., péntek

Barbie is at my home - pink fürdőgolyó

Szijasztoooook

Az egyik eurós boltban leltem rá erre a cukiságra nemrégiben , és tudtam , hogy bár akkor nem jött velem haza , de szeretném majd és fogok belőle vásárolni :) Ez pedig nem más , mint a pink fürdőfolyó szett . 290 Ft volt a szett ugyebár , és 3 db golyót tartalmaz más más színekben , igaz elég halványak de azért észrevehető a különbség . Van benne egy halvány rózsaszín , egy lilás és egy barackos . Tegnap a rózsaszínt kaptam elő , legfőképpen mert ő volt legfelül , meg ő volt elsőre a legszimpibb :) Elkezdtem engedni a melegvizet , majd beledobtam a kicsikét , aki azonnal elkezdett olvadni .



Hamar elolvadt , hamarabb minthogy a víz megtelítette volna a kádat. Nem lett habos a víz , azaz kicsit igen , de nem nagyon . Aztán belemásztam és megéreztem az isteni sütemény illatát . Jaj nagyon finom és jó volt :) A bőröm is bevette és finom édes illata lett !


így nézet ki olvadás közben , igen , képes voltam a fotó kedvéért kihalászni :D

Lássuk a csomagolást , és innen ered a  bejegyzés címe is !

 Barbies a csomagolása , aranyos , gondolom , hogy a kislányoknak mennyire tetszik ez :)

Itt pedig látható , hogy milyen nagy ! Szerintem ha belegondolunk , hogy 290 Ftért három ilyet kapunk , tökre megéri , mert én például más helyeken drágábban láttam ilyen termékeket , kisebb kiszerelésekben . mondó vagyok , hogy ennyi kényeztetés minden nőnek jár egy nehéz nap után :) Szóval bátran merem bárkinek ajánlani ezt a dolgot , mert jópofa , jó akár egy relaxáláshoz is , vagy egy magunkra fordított nap befejezésének is , ezen kívül szerintem aranyos ajándék lehet lányoknak például valentin napra is  :)

Ti próbáltatok már ilyet , ha igen hogy tetszett , hol vettétek és mennyiért ? :)

Puszkó : Hajni

5 megjegyzés:

toppencs írta...

euros boltnak melyik részén van ? a testápolós, tusfürdőknél ?:) Köszi ^^

hajnoca3 írta...

nálunk úgy volt , hogy ahol a zsepik vannak a tusfürdős rész után , egy egész polcocska tele volt ilyenekkel , fiúknak valókkal , lányoknak , de nézz körül mert más édes dolgok is voltak :)

hajnoca3 írta...

nálunk úgy volt , hogy ahol a zsepik vannak a tusfürdős rész után , egy egész polcocska tele volt ilyenekkel , fiúknak valókkal , lányoknak , de nézz körül mert más édes dolgok is voltak :)

toppencs írta...

Köszönöm mindenképpen benézek akkor :))))

hajnoca3 írta...

Jójó , remélem találsz :)