2012. február 15., szerda

Valentin napi ajándék

Sziasztok lányokésfiúk

képzeljétel el, a drága szerelmem tegnap olyan édes dolgokkal lepett meg , hogy gondoltam nektek is megmutatom ezt az örömforrást :)

 Pirosban voltam , mert szerettem volna Valentínosra venni a figurát :)





Gyönyörű ez az üveg kaspó benne az orchídeával nem ? :) Annyira szép , örülök neki nagyon nagyon <3


És hát menthetetlen sminkimádatomra is figyelve , kaptam még egy csodás Lora pirosítót is , megnézegettem már , lesz róla teszt , első blikkre csodásnak tűnik :)



Remélem nektek is ilyen jól telt ez  a napotok , nem érdekelt engem ki utálkozik , ki rinyál a Valentin miatt , nekem jólesett adni és kapni is tegnap , felvidított :)

Ti miket kaptatok ? :) akár link is jöhet  , nagyooooon kíváncsi vagyok :)

Sokpuszinektek : Hajnitok

1 megjegyzés:

Thündérke írta...

Nagyon figyelmes a barátod:) mindkét dolog szuper! :)