2012. február 6., hétfő

Esküvő kiállítás 1. - A menyasszonyiruhák

Sziasztok édik

Képzeljétek el , tegnap tök jó volt , mert elmentünk esküvő kiállításra a plázába , amit minden évben megrendeznek , de sajnos még egyszer sem jutottam el rá . Nagyon jó volt és nagyon sok képet készítettem , ugyanis volt divatbemutató , rengeteg stand , ruhák , ruhapróbálási lehetőség , ínyencségek és különlegességek , fotósok , konkrétan csak a pap hiányzott és ott nyomban össze lehetett volna házasodni az arra vágyóknak :D Szóval mivel ilyen sok sok minden volt , több részletben szeretném nektek megmutatni a sok érdekességet , mer tök izgi és egy posztba belesűrítve túl felületes is lenne szerintem :)

A ruhák


 Nála kérdezősködtem picit , 120 ezer forint a bérlési ára , a helyszínen 20 % kedvezményt adtak ebből , ha ott a kiállítás időtartama alatt rendelted meg . A legfelső fodros résznél az alja lecsatolható , így lehet variálni , röviddé alakítani ha pl az ara táncolni akar , vagy nem szeretne külön menyecskeruhát magának :)

 Ő még mindig ugyanaz , a derekán futó minta közelről , hát nem gyönyörű ? Gondolom kitaláltátok , hogy ő volt a nagy kedvencem :)


 Ő is nagyon nagyon tetszik , szívesen viselném


 Ez a ruha is gyönyörű , a bérlési ára alapból 90 ezer forint , a helyszínen megrendelve pedig 70 ezer forint volt , a férfi öltönyt és nadrágot nem kérdeztem :)

 Klasszikusabb darab , de csodás a csipkemotívum rajta és az uszály is


Volt egy terem , telis tele gyönyörű darabokkal , ahol lehetett próbálni . Kitalálhatjátok mennyire bezsongtam , a barátom már fogta a fejét :D De a végén belement , hogy had próbáljak fel egyet , hogy mégis hogy áll nekem egy ilyen hercegnős csoda . Sajnos azonban a sors közbeszólt , ugyanis előttem egy hölgy 5 darabot próbált kb , és mivel bemutatójuk volt negyed 5-kor , már nem volt rá idő , hogy próbáljak én is , így eljöttünk :)

Nagyon komoly volt amúgy , az első kérdése mindenkinek ez volt : van már időpontjuk ? Á , nem nem , mindenhol feleltünk , de a végén egy kicsit már kínos volt :D Volt itt minden ha akartad , fényképész , hajszalon , kozmetikus sarok , avon sarok , ékszeres polcok roskadozásig a gyönyörűségekkel , sminkelést is lehetett kérni , csokiszökőkút nyam nyam :) Ezekről a dolgokról a következő részben hozok képeket és beszámolót , na meg a csodás limuzinokról és a divatbemutatóról !

Voltatok már ilyen rendezvényen ? Hogy tetszene nektek ? :)

Sok puszi : Hajni

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

A másodikat vagy az utolsót elfogadnám :) ahj várom a percet mikor ki kelljen választanom a szépséget :D

Julcsi írta...

Álomszépek!